Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Eg trur eg blir litt sprø her, ønsketenking kanskje. Eg veit jo at det tar tid å få HCG ut av kroppen, men jammen kjennes det gravid ut endå innimellom. Hard mage, øm nedst i magen, blodtrykksfall når eg reiser og svimling sånn innimellom...glad eg skal til legen på mandag på sjekk, for dette blir eg sprø av!

Hm, hvordan var blødningen du hadde da? Ingenting er jo umulig... Har du tatt en test? Greit å få en avklaring i alle fall. :)

Rikeleg, så der var det ikkje tvil om kva som stod på. Så reknar med det er noko anna som gjer det. Ønsketenkinga inneber at ein ny spire har festa seg no etter nyttår, eller kanskje det var to i utgangspunktet...men det er vel mindre sannsynleg.

Har ikkje testa, fordi dei seier at ein kan testa positivt inntil 9 veker etter SA, så då er eg berre redd for å bli lurt. Håpar legen vil måla HCG.

Endret av Grøne

Fortsetter under...

PEPPA; mitt første barn hadde SUA. Jeg må jo si til deg at hun i tillegg er født med en spiserørfeil, men det ble operert første levedøgn og hun er frisk og flott nå. Størstedelen av babyer med SUA er det jo ikke noe "galt" med. Det går nok veldig bra med veslefrøkna di i magen, men jeg forstår jo din bekymring også. Det er jo naturlig når noe ikke er heeeelt etter "boka" da ;) .

Så godt det er å høre om barn det har gått bra med. Når man googler så er det jo som regel horror historiene som kommer frem... 

Visste du at det var SUA før du fikk henne, eller ble det oppdaget etter fødselen? Og oppdaget de problemet med spiserøret før hun ble født eller ble det oppdaget etterpå? 

Jeg snakket med fødselslegen min idag som ikke var bekymret i det hele tatt.. Hun sa at det var egentlig mer vanlig enn det man trodde og så lenge det ikke var andre avvik ved fosteret så forløp det hele seg som et vanlig svangerskap. Jeg må bare inn på litt flere ultralyder enn normalt, spesielt mot slutten grunnet større risiko for lav fødselsvekt og lite fostervann. 

Hadde jenta di en "normal" fødselsvekt eller var hun liten? Og var hun prematur eller kom hun rundt termin? De har allerede booket meg inn på keisersnitt i uke 39 da de ikke vil at jeg går over termin. Så med mindre fødselen starter av seg selv før dette så blir babyen født 1. juni :)

hehe litt merkelig å vite hvilken dato hun blir født på allerede nå... 

Gratulerer så mye med en jente i magen forresten :D

Heisa! Jeg får "små" barn uansett om de har SUA eller ikke jeg ;) , men når det er sagt så er jenta mi som hadde SUA den største av de hittil 3 barna våre, hun veide 3,1 kg og var 48 cm lang. De to andre har veid 2,8 og 2,9 kg. Alle til termin :) . Dette med SUA ble oppdaget i svangerskapet, og de begynte å lete etter andre avvik, men fant ikke det . De sa det var rutine å kikke ekstra nøye etter andre avvik når det forelå SUA, men at det som oftest ikke forelå andre avvik likevel. Ca uke 27 fikk jeg problemer med alt for mye fostervann, og mistanken om spiserørfeil kom. Ved denne typen spiserørsfeil ender øvre del av spiserøret blindt, og er ikke forbundet med den nedre delen av spiserøret dom hadde vokst inn i luftrøret isteden. Så da fikk jeg masse fostervann pga at baby ikke kunne svelge fostervann ned i magesekken. Hun fylte jo lungene sine og noe dryppet inn til magesekken via den nedre delen av spiserøret som var koblet i luftrøret. De så på UL at baby hadde veldig lite fostervann i magesekken, og mistanken om "øsofagusatresi " ble satt men ikke bevist. 4 dager før termin satt de meg igang pga alvorlig grad av mye fostervann, men det endre med akutt snitt. Operere første levedøgn. De snittet under høyre arm og gikk inn mellom ribbene. Der åpnet de den øverste biten av spiserøret og sydde den sammen med den nedre delen av spiserøret som ble løsnet fra luftrøret. Så måtte hun få melk på sonde et par uker for at skjøten skulle gro. Deretter var det rett på puppen og utviklingen ellers har vært helt ukomplisert. Frisk og sprek unge som nå er skolejente og er også langt fremme der. Denne spiserørsfeilen blir det født ca 15 barn i Norge med hvert år, så det er sjelden.

Sannsynligheten for at babyen din blir født uten avvik er absolutt den største sannsynligheten. Men de må jo følge litt ekstra med da, det er prosedyren deres. Jeg fikk beskjed om å IKKE google dette med SUA og øsofagusatresi, da man blir unødvendig skremt. Jeg var jo selvfølgelig på nettet jeg da, hvor mange klarer å la vær det liksom ;)

Gratulerer til deg også, med jente i magen :) :) .

haha jeg er på nettet og googler jeg også. Google er min beste venn og min verste fiende ;)

Takk for at du delte din erfaring med meg, det hjelper å lese om andre som har vært gjennom det samme og som det gikk bra med. 

Skuldrene har senket seg flere hakk og det er vel egentlig bare "normale" bekymringer jeg har nå :)

Å nei Utålmodig. Så trist og høre dette! Jeg har mistet selv og det er hjerteskjærende å gå igjennom. Ta deg litt tid til å sørge over det som var og kunne blitt. Neste gang går det gjerne bra!! Sender over stor klem til deg.

Jeg krysser fingrene for deg Ulvinne og sender gode tanker for morgendagen!

Cayenne og Krumelur, så stas at ultralyder gikk bra!

Jeg hadde oul idag og fikk se lille jenta vinke til meg. Fikk masse bilder også :)

Hun som tok ultralyden sjekket alt og det så bra ut til vi kom til navlestrengen og blodgjennomstrømningen. Det viser seg at babyen har Sua. Normalt skal det være to arterier og en vene i navlestrengen, men ved Sua er det bare en arterie og en vene. Ofte blir det funnet andre avvik ved fosteret (hjertefeil osv) og baby har ofte lav fødselsvekt og det kan være lite fostervann på slutten.

De sa at i mitt tilfelle fant de ikke noen avvik ved babyen så de skulle monitorere vekst og fostervann helt til jeg fødte, men også se etter avvik ved hver monitorering.

De sa at babyen lå akkurat der hun skulle på både vekt og lengde nå og det var positivt. Hun tok til seg nok næring og var visst på 74 percentil når det kom til vekt.

Så nå blir det ultralyder hver 4.uke frem til 3.trimester hvor det går over til ukentlige ultralyder. De vil ikke la meg gå forbi termindato og vil kanskje ta keisersnitt i uke 38 grunnet dette.

Har litt blandede følelser akkurat nå... Det er jo veldig bra at de fant det ut og skal følge med, men skulle jo helst vært foruten dette. Litt for "spennende" for min smak ;)

Uff, ble litt langt dette...

Ønsker dere alle en god kveld (hva som er igjen av den hvertfall :) )

Hei

Min 4 baby var SUA baby,jeg var kjempe redd, men ble veldig godt tatt vare på på Ullevål. Det er absolutt ingenting feil med gutten vår som er 19 mnd nå. han ble født normalt etter at de tok vannet mitt i uke 38 pga meg og min tidligere historikk med pre-klamsi. Han ble scannet fra topp til tå da han var født. Han var min "største" med 3700 gr. Lykke til,dette går bra :-)

Å nei Utålmodig. Så trist og høre dette! Jeg har mistet selv og det er hjerteskjærende å gå igjennom. Ta deg litt tid til å sørge over det som var og kunne blitt. Neste gang går det gjerne bra!! Sender over stor klem til deg.

Jeg krysser fingrene for deg Ulvinne og sender gode tanker for morgendagen!

Cayenne og Krumelur, så stas at ultralyder gikk bra!

Jeg hadde oul idag og fikk se lille jenta vinke til meg. Fikk masse bilder også :)

Hun som tok ultralyden sjekket alt og det så bra ut til vi kom til navlestrengen og blodgjennomstrømningen. Det viser seg at babyen har Sua. Normalt skal det være to arterier og en vene i navlestrengen, men ved Sua er det bare en arterie og en vene. Ofte blir det funnet andre avvik ved fosteret (hjertefeil osv) og baby har ofte lav fødselsvekt og det kan være lite fostervann på slutten.

De sa at i mitt tilfelle fant de ikke noen avvik ved babyen så de skulle monitorere vekst og fostervann helt til jeg fødte, men også se etter avvik ved hver monitorering.

De sa at babyen lå akkurat der hun skulle på både vekt og lengde nå og det var positivt. Hun tok til seg nok næring og var visst på 74 percentil når det kom til vekt.

Så nå blir det ultralyder hver 4.uke frem til 3.trimester hvor det går over til ukentlige ultralyder. De vil ikke la meg gå forbi termindato og vil kanskje ta keisersnitt i uke 38 grunnet dette.

Har litt blandede følelser akkurat nå... Det er jo veldig bra at de fant det ut og skal følge med, men skulle jo helst vært foruten dette. Litt for "spennende" for min smak ;)

Uff, ble litt langt dette...

Ønsker dere alle en god kveld (hva som er igjen av den hvertfall :) )

Hei

Min 4 baby var SUA baby,jeg var kjempe redd, men ble veldig godt tatt vare på på Ullevål. Det er absolutt ingenting feil med gutten vår som er 19 mnd nå. han ble født normalt etter at de tok vannet mitt i uke 38 pga meg og min tidligere historikk med pre-klamsi. Han ble scannet fra topp til tå da han var født. Han var min "største" med 3700 gr. Lykke til,dette går bra :-)

Så herlig å høre om andre det har gått bra med også!! Jeg tror ikke dere aner hvor mye skuldrene mine senker seg :D 

Då har eg vår hjå lege og blitt henvist vidare for habituell abort, og alle prøvar som kan tas er tatt. Om det trekk ut i tid så går vi privat, for tid har vi ikkje såg mykje av lenger. Har og vore hjå ei hovud pokus dame, som eg trudde dreiv med akupunktur, men ho driv med ein del meir alternative ting enn det og. Så får vi sjå om det gjer ein forskjell både for helsa mi og for komande graviditet ( må jo vera positiv ) fekk nåler i øyra i går, det var vondt! Men ho meinte eggstokkane mine hadde så høg spenning...jaja, vi får sjå.

Då har eg vår hjå lege og blitt henvist vidare for habituell abort, og alle prøvar som kan tas er tatt. Om det trekk ut i tid så går vi privat, for tid har vi ikkje såg mykje av lenger. Har og vore hjå ei hovud pokus dame, som eg trudde dreiv med akupunktur, men ho driv med ein del meir alternative ting enn det og. Så får vi sjå om det gjer ein forskjell både for helsa mi og for komande graviditet ( må jo vera positiv ) fekk nåler i øyra i går, det var vondt! Men ho meinte eggstokkane mine hadde så høg spenning...jaja, vi får sjå.

Så spennende med utredning og hokus pokus-dame, Grøne! :D Skal se det ordner seg før du vet ordet av det. Og ikke stress for mye med tiden, du er jo ikke 40 enda og har mest sannsynlig noen år på deg. ;)

Her er formen elendig - kvalm og stuptrøtt nesten hele tiden, men klager ikke ;) Har fått meg 50% sykemelding, og det hjelper litt.

Hvordan går det med dere Apex og Dossa? :hjerte: Må ikke forlate oss, da!

Nattaklem til alle :klem:

Annonse

Nei, stressar ikkje så veldig. Men ynskte oss to tette - og etterkvart blir jo spriket større, så ynskjer fortgang så vesla får søsken som ikkje er for langt unna i alder. Både eg og mannen har mange år mellom oss sjølv og sysken..

Nesten litt godt å høyra at du har så masse symptom Cayenne :) Då er det liksom på skikkeleg!!

Tenkjer ein del på Apex om dagen, hadde det jo ikkje så greitt sist ho var innom. Håpar der er lys i tunnellen og at det går seg til både med mating av lille og med mannen. Er du der Apex??

God morgen damer! Det er virkelig gøy å følge dere, litt spesielt gøy med deg Cayenne endelig satt den etterlengtede spira Jeg er veldig spent på deg også Grøne, håper du får fortgang i prosjektet Også er det så innmari hyggelig å høre fra deg Hunny! Jeg hadde helt glemt denne Birken entusiasmen, men i år har jeg jo faktisk mulighet til å stå med Champisen å heie gjennom løypa neste år blir enda bedre for da blir det uten bebis også

Peppa, så godt at du får senket skuldrene litt og finner hjelp i de gode historiene her! Dr. Google er ikke alltid så "pasientvennlig"

Chloe, nå nærmer du deg virkelig mål altså! Planlegger du å gå til termin eller ventes det at du blir satt i gang?

Apex, jeg også tenker på deg. Jeg vet så alt for godt hvordan den ensomheten i tosomheten er etter at man har fått barn og liksom skal være så "lykkelig". Håper at alt har ordnet seg hos dere og at det "kun" har vært innkjøringsproblemer.

Her er vi endelig ferdig med julen fra helvette. Siste dag med oppkast var 4 juledag, magevondtene varte dog lengre, de ble avløst sv en solid halsbetennelse hos gubben med over 40 i feber. Spl på legevakta ville IKKE gi han time fordi kroppen måtte hjelpe seg selv. Hormontrollet meg ble jo ikke litt sint...endte med st gubben fikk snakke med legen og vips fikk han antibiotika og ble en hjelpsom mann igjen På lørdag er jeg 27 uker. Har fått innvilget 100% svangerskapspenger og det er deilig. Nå er det bare skole, unger og husarbeid som gjelder fram til fødsel Gleder meg virkelig til å få fødselen overstått og hverdagen tilbake. Jeg har forøvrig fått nye historier til den boka om elendige svigerforeldre, så vi kan sikkert bare begynne å skrive jeg gir meg ende over og har fundert en del på om det er skilsmisse grunn og ikke makte sine svigerforeldre...Jeg vurderer sterkt å flytte så langt at vi ikke trenger å se dem mer enn Max en gang i året....Meeeeeeen det spørs om jeg får med meg mann og barn. Gubben kan nemlig med god grunn argumentere likt for å slippe å bo nært foreldrene mine også så det er vel bare å holde ut evt skille seg

Nei, nå skal jeg komme meg i dusjen og nyte resten av dagen i ensom majestet før eldstemann kommer hjem fra skolen.

Håper at dere alle har det bra!

God varm klem

God morgen damer! Det er virkelig gøy å følge dere, litt spesielt gøy med deg Cayenne endelig satt den etterlengtede spira Jeg er veldig spent på deg også Grøne, håper du får fortgang i prosjektet Også er det så innmari hyggelig å høre fra deg Hunny! Jeg hadde helt glemt denne Birken entusiasmen, men i år har jeg jo faktisk mulighet til å stå med Champisen å heie gjennom løypa neste år blir enda bedre for da blir det uten bebis også

Peppa, så godt at du får senket skuldrene litt og finner hjelp i de gode historiene her! Dr. Google er ikke alltid så "pasientvennlig"

Chloe, nå nærmer du deg virkelig mål altså! Planlegger du å gå til termin eller ventes det at du blir satt i gang?

Apex, jeg også tenker på deg. Jeg vet så alt for godt hvordan den ensomheten i tosomheten er etter at man har fått barn og liksom skal være så "lykkelig". Håper at alt har ordnet seg hos dere og at det "kun" har vært innkjøringsproblemer.

Her er vi endelig ferdig med julen fra helvette. Siste dag med oppkast var 4 juledag, magevondtene varte dog lengre, de ble avløst sv en solid halsbetennelse hos gubben med over 40 i feber. Spl på legevakta ville IKKE gi han time fordi kroppen måtte hjelpe seg selv. Hormontrollet meg ble jo ikke litt sint...endte med st gubben fikk snakke med legen og vips fikk han antibiotika og ble en hjelpsom mann igjen På lørdag er jeg 27 uker. Har fått innvilget 100% svangerskapspenger og det er deilig. Nå er det bare skole, unger og husarbeid som gjelder fram til fødsel Gleder meg virkelig til å få fødselen overstått og hverdagen tilbake. Jeg har forøvrig fått nye historier til den boka om elendige svigerforeldre, så vi kan sikkert bare begynne å skrive jeg gir meg ende over og har fundert en del på om det er skilsmisse grunn og ikke makte sine svigerforeldre...Jeg vurderer sterkt å flytte så langt at vi ikke trenger å se dem mer enn Max en gang i året....Meeeeeeen det spørs om jeg får med meg mann og barn. Gubben kan nemlig med god grunn argumentere likt for å slippe å bo nært foreldrene mine også så det er vel bare å holde ut evt skille seg

Nei, nå skal jeg komme meg i dusjen og nyte resten av dagen i ensom majestet før eldstemann kommer hjem fra skolen.

God varm klem

Tussemor5, skulle snakke med overlegen på Riksen på tirsdag da jeg hadde kontroll der, men så var han ikke der. Så fikk ikke snakket om forløsning. Er vel snakk om keisersnitt. Hadde håpet på å vite dato, men fikk det ikke da hun som tok kontrollen ikke kunne avgjøre det.... Jeg antar keisersnitt blir satt ca 2 uker før termin? Sålenge tvillingene fortsetter å vokse fint fremover :) og selvfølgelig at disse gutta holder seg inne så lenge, kan hende de kommer før termin før vi aner det, hehe. Mangler fortsatt senger og stellebord...og må bytte bil også, har ikke fått sett og prøvd noen syvseter enda :P er like stor nå som da jeg var til termin med de andre barna :P og skal fortsatt vokse endel...magen hvertfall, hehe. Blitt 100% sykmeldt frem til termin nå...så det blir bra med litt avslapning fremover. Men stikker innom jobben i ny og ne og gjør litt småjobber :)

Godt dere er ferdig med sykdom nå. Kjenner mange som var syke i jula, meg inkludert. Hosta så mye at jeg ikke fikk sove på natta, fikk skikkelige smerter på siden av magen. Var nesten sikker på at jeg hadde forkortet cervix pga den voldsomme hosten. Men den var fin på tirsdag, puh!

Takk for omtanken Tussemor! Ja, jeg kan fortsatt ikke tro at den satt til slutt! ;)

Så bra at du får sv.penger - da må du unne deg noen timer for deg selv innimellom! :D

Ang. Birken, så må nok jeg også stå på sidelinja (med nyfødt baby over skulderen) og heie sammen med dere i år. Var det ikke Hønny som var med tre uke etter fødsel en gang? Ikke noe for meg :P

Husk å ta med sædkoppene for ev. trengende. Gleder meg! :lol:

Så spennande framover Tussemor og Chloe :) Gøy å høyra!!

I dag kom det brev frå gyn, fått time andre februar. Syns i grunn det var ganske kjapt :)

Håpar ho finn ut at det er noko det er enkelt å gjera noko med. Eller at det allereie sit ein ferdig spire og veks der inne. Vi får sjå

God varm klem

He-he, Ja dum og sta som jeg er blir det både ski,sykkel og løping i år,bare må bli ferdig med trippelen før 40 års krisa slår inn :-) gleder meg til alle som skal heie på meg,kommer til å bli verdens verste slutttid hvis vi skal hilse underveis :-D Jeg kikker innom her selv om vi er helt ferdige. Jeg har fått fjernet hinnene i livmoren for å bli kvitt blødingene mine,og gubben har klippet snoerene så ikke det skal bli noen uhell ;-) Minsten er blitt utrolige 19 mnd og nr 3 ble 5 år i jula,rart å tenke på at noen av dere ble jeg kjent med for 6 år siden! Er i siste innspurt på siste 15 studiepoeng,før jeg skal hastudie pause et år og finne meg en fin Master å begynne med. Heia alle som trenger det:-)

Wow hunnybunny, du er jammen sprek! :D Skal heie på deg fra sofakroken haha :)

Heier også på deg Grøne! Om ikke i skiløypa, så i hvert fall i babyløypa! :D Så bra at du fikk time såpass kjapt. Kjenner meg igjen i å ønske tette barn. Vi ville ha to år mellom, men det blir nesten tre. Men det spiller nok ikke så stor rolle når babyen først kommer. :) Lykke til hos gyn!

Tussemor5, så trasig med disse svigerforeldrene da! :( Kanskje dere kan flytte til et nøytralt sted?

Kjenner sparkene fra lillebror flere ganger daglig, det er så artig! :D Lurer sånn på hvem han er! Jeg lengter etter å treffe ham.

Vi har kjøpt sånn nattklokke som lyser opp et bilde av enten natt eller dag. Hengt den opp på snuppas rom, for etter en god periode i høst har hun tullet det til på natta igjen. Håper den kan ha en effekt. I dag hadde hun lekt med ei jente på bhg! Det er første gang jeg får høre at hun har lekt med et barn :P Ellers har hun nemlig bare villet stå og henge med de voksne. Jeg er forberedt på Aspergers siden vi har det i familien og siden hun ikke har villet leke med de andre barna på bhg. Men det gjorde godt å høre det i dag i hvert fall. 💓

Annonse

Tusen takk Unilon :) Håpar jenta di slepp å ha Aspergers, eller at ho får ein grei variant. Så deilig at ho ville leika med andre!! Takk for heiing, og du har nok rett. Det viktigaste er ikkje om dei er tette, men at nr to faktisk kjem. Vi har berre håpa sånn heile fjoråret.

Heisann og hoppsann! :kaklehone:

Har vært innom og lest, men ikke kommentert. Er så gammel at hadde det vært min gamle mobiltelefon kunne jeg nok ha skrevet forumet fullt ved hjelp av tastene, men med smart-tlf er det jo umulig med snuppa på armen.. Her går det seg til - takk for at dere husker på oss i nord selv om vi ikke er så aktive her. Lillemor er nå 7 uker og ei herlig berte! Amminga går sin gang - her ammes det i hovedsak, så pumpes det som regel samtidig (ikke når vi er på vift, eller har stua "klæss mætt" med besøkende!) og så har hun fått det som ble pumpet ut som ekstra hvis hun ikke var fornøyd etter amming på den siden hun selv tok seg av. Fungerte fint den perioden hun var i kategorien "sugesvake barn" - hun fikk hentet seg inn og brukte ikke all energi til å spise.. og måltidene gikk unna på halve tiden sjøl om det var og er et styr med koking av flasker og pumpe... Innimellom får hun mme, og det er deilig at pappaen på den måten kan trø til og ta flaskemåltidene av og til.

Har ikke snakket med hs om tingenes tilstand i heimen - vi har måttet forholde oss til tre forskjellige (pga kontrollveiingene) så jeg kjenner ikke at jeg gidder å dele dette med de to som jeg kjenner (privat) fra før - eller med hun nye som jeg ikke føler jeg er på "nett" med. Men, ved hjelp av å puste med magen og ta tiden til hjelp går det meste seg til.. Sambo er jo ikke noen stor "prater", men han har fått beskjed om at jeg ikke akter å bli i et forhold hvor man lever som søster og bror så han fikk komme opp med en plan på hvordan tilnærme oss hverandre i et tempo han føler er komfortabelt. Humøret mitt har blitt bedre det også i takt med at dagslyset er på vei tilbake, en litt mer oppmerksom mann, og at jeg har fått mer sammenhengende søvn.. Utrolig hvor nedstemt man kan bli når man er trøtt og sliten, så det har vært absolutt deilig de gangene han har "sendt meg ut" for å gå tur med hunden eller trene så jeg får meg litt friskluft og ikke minst noen minutter uten gullungen på armen. Har fått installert hormonspiralen igjen nå, så han slipper snart ikke unna.. Føler meg som en kombinasjon av Amy (dama til Sheldon i Big Bang Theory) og den yre Flettfrid Andresen når det snakkes om Gøran Sørloth.. Et erotisk Tsjerobyl! :fnise:  Legger ved link - i tilfelle noen trenger litt å smile av! https://www.youtube.com/watch?v=SChEh0kjiH0

Artig med oppdatering fra dere som har vært her lenge - jeg tenker på dere oftere enn jeg sender livstegn! Er så glad for spirene deres, Unilon, Cayenne, Tussemor, Chloe...  :gravid:  Føler at teflonbelegget henger tykt her hos meg, navn glemmes garantert i forbifarten og her forsøker jeg å være effektiv og skrive litt mens lillemor sover. Håper virkelig at det løser seg på en god måte for dere som sliter - vi bruker Cayenne som "gullstandard" på at her kan det gå bare godt selv om en må prøve lenge og vel.. Superspira kommer når den er klar, og da er det en som er ment for dere! :wub:  Velkommen til dere nye, håper dere får et kort opphold som prøvere, og at spira snart flytter inn. Her hos oss gamliser er det i alle fall godt å være både i medgang og motgang!!

Må avslutte nå, har et styrereferat som skulle vært skrevet for en uke siden som nå er årsaken til at jeg hentet frem pc'en.. Sender en god klem til dere alle - håper dere får ei god helg! :kose:

Gratulerer apex med snuppa :)

ei stund siden jeg var her nå. Jeg ble så deprimert og lei hele prøvingen før jul at jeg har ikke ord.

Var og tok innvendig ultralyd i desember og alt var bra med unntak av noen trange eggledere, og mannens svømmere var tipp topp.

Det eneste var at jeg har en noe kort lutealfase så jeg begynte på crinone før jul.

Og vet dere hva ? I dag morrest var graviditetstesten POSITIV :) :) :) :) :)

Kun 4 uker, men jeg er gravid :) :) :) :)

Har mye mensmurringer og vondt i korsryggen så jeg skal ta en kjapp ul neste uke. Ser vel ikke stort på den så tidlig, men han sa det var bare å komme så da gjør jeg det.

Håper den lille holder seg fast og at alt går bra

Etter jeg dro herfra har det skjedd både positive og negative ting ser jeg. Har ikke lest alt som står, da det blir myyyye å lese :o

Endret av Aussiemama

Gratulerer apex med snuppa :)

ei stund siden jeg var her nå. Jeg ble så deprimert og lei hele prøvingen før jul at jeg har ikke ord.

Var og tok innvendig ultralyd i desember og alt var bra med unntak av noen trange eggledere, og mannens svømmere var tipp topp.

Det eneste var at jeg har en noe kort lutealfase så jeg begynte på crinone før jul.

Og vet dere hva ? I dag morrest var graviditetstesten POSITIV :) :) :) :) :)

Kun 4 uker, men jeg er gravid :) :) :) :)

Har mye mensmurringer og vondt i korsryggen så jeg skal ta en kjapp ul neste uke. Ser vel ikke stort på den så tidlig, men han sa det var bare å komme så da gjør jeg det.

Håper den lille holder seg fast og at alt går bra

Etter jeg dro herfra har det skjedd både positive og negative ting ser jeg. Har ikke lest alt som står, da det blir myyyye å lese :o

velkommen tilbake og FOR noen gode nyheter du har med deg, gratulerer så masse :)

Tusen takk for det frumille :) og gratulerer til deg også....lenge siden jeg har vært her jeg så ikke så sikker på at jeg har gratulert deg :)

Sitter og forsøker å oppdatere meg på det som har skjedd her inne i det nye året, noe som ikke er rent lite heller :)

Er det noen her som har vært på så tidlig ul som 4+5 ? Er jo spent, selv om det er veldig tidlig så lurer jeg jo på hva gu kan se....

Google igjen da :P

Cayenne, sædkoppene blir med veit du Grøne, de skulle du hatt nå om dagen Jeg skal i værtfall ikke drikke av dem etter at lilletrille er ute for her blir det full stopp...4 får holde.

Hunny, du er gal!!! dog, for å få opp slutt tiden, får vi kanskje vurdere å ha følgebil, slik at du må legge inn ett ekstra gir for å holde følge samtidig som vi skravler, ammer og gjør andre nødvendige ting

Chloe, det der hørtes litt over snittet spennende ut for min del Kjenner at jeg er litt spent på hvordan frøkna her vil ligge til termin. Foreløpig beveger hun seg godt og jeg har en mistanke om at hun store deler ligger på tverra Keisersnitt uten full narkose er nemlig uaktuelt for min del....jeg makter ikke tanken på å skulle få med meg hva som skjer, kjenne på alle lyder, lukter osv...usj, nei, da vil jeg heller bli fortalt i etterkant hva som har skjedd osv....men den praten får jeg nok ta når det nærmer seg

Apex, så kjekt å høre fra deg! Godt å høre at det er litt bedre i heimen nå! Åsså så bra at mannen "hiver" deg ut i blant for litt alene tid. Det er jo bare såååååååå viktig!!!

Velkommen Aussiemamma, så stas med positiv test! Gratulerer sååååå mye!!!!

Unilon, så kjekt at hun vil leke! Signerer Grøne, håper dere slipper unna Aspbergers og hvis ikke at hun får en mild variant. Sønnen til ene venninna mi har det, men han er bare så utrolig god

Nei, nå er det barnetv tid, lørdagsgodt og en illsint mini her, så får bare avslutte.

God varm klem

Gjest prøver1984

Tusen takk for det frumille :) og gratulerer til deg også....lenge siden jeg har vært her jeg så ikke så sikker på at jeg har gratulert deg :)

Sitter og forsøker å oppdatere meg på det som har skjedd her inne i det nye året, noe som ikke er rent lite heller :)

Er det noen her som har vært på så tidlig ul som 4+5 ? Er jo spent, selv om det er veldig tidlig så lurer jeg jo på hva gu kan se....

Jeg var på UL i uke 5 og da var det ikke noe å se.. Tok innvendig selvsagt..

Måtte tilbake noen uker etterpå for å se noe ;)

Jeg var på UL i uke 5 og da var det ikke noe å se.. Tok innvendig selvsagt..

Måtte tilbake noen uker etterpå for å se noe ;)

Hmmm....kanskje jeg skal utsette den timen da. Jeg har jo uansett ul i uke 7.

Jeg ringer i morgen tidlig og utsetter den jeg tror jeg. Gu ser jo helt sikkert noe, men jeg hører med de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...