m1980 Skrevet 21. oktober 2012 #1026 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ånei.... Stakkars deg En til please.. sÅ forferdelig at dette skulle skje, føler veldig med deg! Jeg mistet i helgen, men var ikke kommet sÅ langt. Kan ikke forestille meg hvor sorg og smertefullt det mÅ være Å miste nÅr du til og med har sett lillegull suge pÅ fingrene pÅ ul. HÅper du har venner og familie som tar vare pÅ deg. Tenk at du ble behandlet sÅ dÅrlig pÅ legevakten! Jeg blir helt sjokkert! Til meg sa de ingenting, men jeg "sÅ" at de ikke syntes at det var nødvendig Å ta sÅnn pÅ veg som jeg gjorde. Jeg fikk ikke ul heller, men var jo sÅ tidlig i svangerskapet at de kanskje ikke hadde sett noe likevel. Men nÅr du er 14 uker? Jeg forstÅr det ikke.. Blir sint og opprørt pÅ dine vegne! Gode klemmer din vei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144657719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 22. oktober 2012 #1027 Del Skrevet 22. oktober 2012 Det er helt sikkert. Plutselig bare fosset blodet ut og hele buksen ble gjennomtrukket av blod. Det kom en veldig stor og mange litt mindre klumper, har sittet i flere timer på toalettet og bare blødd og blødd og grått og grått. Det gjør vondt for deg langt inn i hjertet mitt! Du bør allikevel til gyn for ultralyd og sjekk for rester... hvis det setter seg infeksjon så blir det jo problemer! Forstår så inderlig godt at du har det vondt nå, og at det ikke finnes noen trøst! Men vit at langt oppe i Gudbrandsdalen sitter det en mamma og tenker på deg, og sender deg en god varm klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144657821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 22. oktober 2012 #1028 Del Skrevet 22. oktober 2012 Det er helt sikkert. Plutselig bare fosset blodet ut og hele buksen ble gjennomtrukket av blod. Det kom en veldig stor og mange litt mindre klumper, har sittet i flere timer på toalettet og bare blødd og blødd og grått og grått. Det gjør vondt for deg langt inn i hjertet mitt! Du bør allikevel til gyn for ultralyd og sjekk for rester... hvis det setter seg infeksjon så blir det jo problemer! Forstår så inderlig godt at du har det vondt nå, og at det ikke finnes noen trøst! Men vit at langt oppe i Gudbrandsdalen sitter det en mamma og tenker på deg, og sender deg en god varm klem! En til please hvordan går det med deg i dag? Jeg tenker på deg hele tiden!!!!!!!!!! Håper så inderlig at du har fått hjelp en eller annen plass i dag!!!!!!!!! At du blir tatt skikkelig godt vare på!!!!!!! Sender deg flere gode varme klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144658300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humlefrøken Skrevet 22. oktober 2012 #1029 Del Skrevet 22. oktober 2012 Det er helt sikkert. Plutselig bare fosset blodet ut og hele buksen ble gjennomtrukket av blod. Det kom en veldig stor og mange litt mindre klumper, har sittet i flere timer på toalettet og bare blødd og blødd og grått og grått. Uff, vondt å lese. Jeg var gjennom nøyaktig det samme for et par mnd siden, men ikke like langt på vei. Alle varme tanker går i din retning! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144658336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 22. oktober 2012 #1030 Del Skrevet 22. oktober 2012 Kjære snille dere, dere skulle bare visst hvor mye det ha betydd for meg, alle disse varme tankene. Det er bare så uforståelig hvordan det kunne skje, barnet var så vitalt og levende og så plutselig er det borte? Mannen min gråt og gråt ...men vi har jo vært velsignet over fullstendig ukompliserte svangerskap og fødsler...så virkleligheten kom veldig brutalt på oss. Er mer fattet nå, livet må tross alt gå videre, og det er sant at det hjelper å ha to småtroll og en hengslete 18 i huset. Da må man bare ta seg sammen...og jammen er det trøst i de man har rundt seg. Men rart hvor knyttet man blir til et barn på 50 gram og 10 cm...det går ikke an å forklare. Og jeg får et ekstra hjerte for dere har inne som også har opplved å miste. Forstod det ikke helt ut før nå. Jeg har allerede bestemt meg for nå at et barn til, DET skal vi lage..med jubel i senga! Min fruktbare karriære skal ikke få et siste ord med død og blod, men heller med kvalme, bekkenløsning, fødsel der jeg roper på histaminer og levende baby! Og med en varm tanke til den bittelille på 10cm. Kjære dere, dere er allertiders! Nå skal jeg glede meg over å følge dere videre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144658768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 22. oktober 2012 #1031 Del Skrevet 22. oktober 2012 Å neeeeeiiiiii, En til, please! Så forferdelig trist å lese! Tårene triller... Men en ting må jeg påpeke. For en usedvanlig ro og tapperhet det oser av innlegget ditt. Og at du klarer å se fremover, er positiv, kan jeg bare ta av meg hatten for. Du virker som en sterk kvinne. Ta godt vare på deg selv. Mange klemmer fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144658788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kvinne Skrevet 22. oktober 2012 #1032 Del Skrevet 22. oktober 2012 ble så lei meg at tårene pipler frem her :'( håper det går bra med deg en til, please. ufatteli å tenke på at det kan skje når du er kommet så langt, skikkelig urettferdig.. vet nesten ikke hva man skal si.. sender deg en varm trøsteklem iallefall. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144658825 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 22. oktober 2012 #1033 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er i sjokk.... har ikke vært innom her i helga, og hadde plutselig 87 posts å hente meg inn på. Her svinger det jammen fra lykke til bunnløs sorg. Gratulerer til dere som er nygraverte og min dypeste medfølelse til deg, en til please! Jeg er helt nummen etter å ha lest om helga di. Jeg har aldri mistet, så det har liksom lurt litt i bakhodet denne gangen... "kan man virkelig føde fire sterke, friske barn uten et eneste uhell? Eller er det denne gangen det skal gå galt?". Jeg ville nok vært helt uforberedt om dette skjedde meg, kjenner jeg. Men kudos for at dere svinger dere tilbake i salen!! Det liker jeg. Her har helga budt på en uventet mulighet til å spre den glade nyheten til familien. Har vært litt hektisk siste døgnet, for svigerfar, som bor i Spania startet dagen i går med et dramatisk hjerteinnfarkt, som vi fikk beskjed om på vei til storfrokost med min mor og begge brødrene mine med familie. Så den store nyheten ble liksom sluppet litt sånn "Dere, faren min har hatt et hjerteinnfarkt, så kanskje må jeg hive meg på et fly i løpet av de neste dagene, for vi vet ikke enda om han overlever..." *alle mumler medfølende* "... men dere må passe godt på kona mi, da, for hun er gravid igjen". Først var det ingen som helt skjønte hva han så, så ble det en del "Er du gravid??"-spørsmål og mora mi så bare måpende sjokkert ut.... Så nå er nyheten ute i alle fall... Brødrene mine er, true to style, rasjonelle: Den ene var mest bekymret for om jeg ville ha navnefest for nært bryllupet hans i august, hvorpå den andre sier "Nei, men vi tar jo bare navnefesten sammen med vår baby" (han venter barn i desember). Så da er katta ute av sekken. Og det er sikkert like bra, for nå greier jeg ikke å skjule magen lenger. Det er begrenset hvor mange flagrende tunikaer og store skjerf jeg kan variere mellom uten at det blir påfallende;-) Håper det går bra med dere, alle sammen. Og sender en lamslått klem full av medfølelse til deg, en til please... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144659114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 22. oktober 2012 #1034 Del Skrevet 22. oktober 2012 Du er virkelig tapper en til, please! Det må jeg si! Og så rett etter noe så grusomt, så høres du full av pågangsmot ut:) Da blir jeg glad på dine vegne, og skjønner at tross det grufulle at du mistet i uke 14, så vil du komme deg videre og gleder deg til å lage en baby igjen! Du er en sterk en du. En fighter:) God klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144659407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumblebeee Skrevet 22. oktober 2012 #1035 Del Skrevet 22. oktober 2012 For et nydelig innlegg En til, please. Beundrer styrken og pågangsmotet, selv om dere fikk et skikkelig spark nå. Ønsker deg god bedring og gleder meg til å følge deg videre Jeg har så vondt i ryggen i dag. Blir redd. Klemmer/verker rundt hoftene og ned i låret også, og dumme meg klarer ikke la være å google. Mange som har dette ved sa og exu. (Men for noen er det jo normalt også) Har nå iallefall tatt meg to paracet og håper på litt søvn etterhvert. Kan ikke fordra første trimester, alle bekymringene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144660674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 23. oktober 2012 #1036 Del Skrevet 23. oktober 2012 Bumblebee.. jeg hadde ikke slike smerter da jeg hadde exu. Jeg hadde vondt i lysken på begge sider her om dagen, og nå når du sier dette..hmm.. det er vel litt tidlig med bekkeløsning for oss begge.. eller?! For at det du har der er jo tydelige tegn på bekkeløsning. Hmm... Nei, puhh.. 1. trimester ja;) Nå løper vi maraton mot 2. trimester dere.. eller hva? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144661027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 23. oktober 2012 #1037 Del Skrevet 23. oktober 2012 Bekkenløsning kan dukke opp skikkelig tidlig, spesielt hvis man har hatt det i tidligere svangerskap. Jeg fikk det først fire og en halv mnd på vei med nummer en, men allerede i uke sju med de neste to.... Denne gangen har jeg unngått å løfte noe, sovet med pute mellom knærne og vært superforsiktig fra dag en, og det går bra enda (hurra!)... Så hvis dere har hatt det tidligere, kom dere til fysio så fort som mulig. Evt børst støvet av øvelser dere har fått tidligere, for det er pyton å bli satt ut av bekkenet så tidlig. Her er det kontor- og bokjobbing med healing-prosjektet idag. Vi har nå fått beskjed om seks mammaer i studien som venter baby i 1. eller 2. syklus av studien. Og denne uka skal i alle fall to til teste som jeg kommer på. Det er så gøy!! Blir skikkelig inspirert av å jobbe med dette. Det er så kjekt å kunne hjelpe folk å oppfylle babydrømmen:-) Ha en strålende fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144661207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 23. oktober 2012 #1038 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hei igjen dere. Da begynner blødningene å avta og jeg kjører på en emosjonell berg-og dalbane. Fra en enorm hul savnfølelse med tårer og kyssing av UL-bilde... til hoppfallera-gleder-meg-til-å-lage-barn-igjen... til å kjenne på en isnende frykt av at kanskje jeg ikke klarer å bli gravid igjen.....og tilbake til start. Godt jeg har slik en fantastisk sjef som befalte meg til å være hjemme så lenge jeg overhodet trengte. Satser på å være tilbake på mandag. Skal snakke med legen i dag for å høre om hva som medisinsk skjer videre...samt få en skikkelig samtale rundt det som skjedde. Og jammen skal hun få lov til å trøste meg og fortelle hvor dumme de var de som skulle ivareta meg når jeg sto midt oppe i det, he he. Bumblebeee og ønsker3gull...jeg gir dere et solid, men vennlig, dytt mot 2tri...pyton å gå å bekymre seg. Hvordan går det med svigerfaren din, bokormamma? Det hørtes skikkelig skummelt ut? Håper det gikk bra! Gøy at det går så bra med studien, tenk hvilken "reddningsmann" din mann må oppleves å være for disse lykkelige gravide Går det bedre med formen din også? Og dere andre nygraverte, hvordan står det til? M1980...tenker ekstra på deg. De er jo ikke lenge siden du opplevde et stort tap. Hvordan går det? Ellers så vil jeg igjen gi en stor takk alle dere som trøstet. Leser innleggene igjen og igjen for det varmer så Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144661351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 23. oktober 2012 #1039 Del Skrevet 23. oktober 2012 En til please... du må være et overmenneske! Hvordan klarer du å være så oppmerksom mot alle andre på forumet midt i det du opplever? Jeg er stum av beundring... Svigerfar ser ut til å greie seg. Svigerinna mi er akuttmedisinsk spesialist, så hun reiser ned til Spania for å å få oversikt over situasjonen, og det gjør ting lettere. Hun har ikke barn, og samboeren hennes er også lege, så de kan reise mye lettere enn oss. Formen min er mye bedre, så lenge jeg spiser kontinuerlig. Er kommet til det stadiet at jeg har lyst på ALT. Absolutt alt høres bare Så godt ut at det romler i magen... Kommer til å se ut som en tønne hvis dette fortsetter! Bra jeg bor langt ute på bygda, så take away er vanskelig;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144661405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 23. oktober 2012 #1040 Del Skrevet 23. oktober 2012 Følte et veldig behov for å oppdatere denne så raskt som mulig. Her skal det være orden i sysakene. PRøVERE: elibjo: 31 år, gift. Bor i Vestfold. prøver på første barnet. ikm ca 27. august. bumblebee: 34 år, gift, 2 barn, vestlandet, ikm ca 1.sept. lykkelig_3♥♥♥ 38 år, gift, 3 barn (5år, 4år,9mnd)Bor på østlandet. ikm 28 juli Rime 37 år, forlovet (gifter meg i juli 2012 ), bor i nord norge, men kommer fra sunnmøre. Prøver på første barnet, har prøvd siden oktober 2009, en ma og en sa siden da, men oppdaget lavt stoffskifte og har brukt levaxin siden april 2012 Rosalie78: 33år, samboer, prøver på første barnet (prøvd ca 1/2år), Troms Mammatilto: 32 år gml, 2 barn (3 og 5), er ikke aktive prøvere ennå, for er midt i flytting opp til finnmark Sidney: 31 år, gift, bor i Stavanger, prøvd på første siden juni, IKM ca 02.11. Hadde en SA i august. G&G: 43 år, trønder, samboer, ei jente på 19 mnd straks, en MA 23. Juni, IKM rundt 1. september....om kroppen er i gjenge igjen, å det satser vi på. Skal prøve aktivt ut året her, om det ikke blir iløpet av den tiden gir vi oss:-) Lythia: 32 år, samboer. Prøver på første barnet. Akkurat sluttet på pillen, så aner ikke når neste IKM er. Polarq: 31 år, samboer, ingen barn fra før (men en hund!). Ikm i løpet av uke 41, mulig onsdag/torsdag (EL som flytter seg i hytt og gevær), men foreløpig små sjanser da samboer reiser mye og sist var det kun en "aksjelegging" to dager etter pos. EL test. 2. PP så langt, men regner nok med noen flere, da det er dårlig timing på reisene hans utover høsten! øYENønskerLITEN: 31 år, samboer og bonusbarn. Prøver på nr. 1 - og er endelig i første pp m1980 31 år, gift, tvillinger 3 år, prøver på en (2?) til En til, please: 37 år, gifter seg i 2014. Sønn på 18, datter på 5 og sønn på tre. En SA i uke 14 i oktober...men prøver igjen etter neste (og eneste velkomne) tantebesøk. GRAVID: 79kvinne: 33 år , har en gutt på 9 fra før. forlovet.samboerens første. Termin 1 april <3 Tøffe tøfflus: Bomsa: Er 36år med en sønn på 3år og samboer. Bor i Oslo, men er opprinnelig fra Troms. Gravid i uke 33, samme uke som kalenderen:-) Venter ei jente rundt 1.oktober. Tigerlise&Anton prøver igjen: 35 år (blir 36 like før termin), gift i 9 år, en gutt fra før (nov. 2009). Trønder og kontorrotte Ser ut som vi omsider får vårt etterlengtede 2. (og siste) barn med foreløpig termin 14. februar Najaden: 39 innen babyen kommer. Tre barn fra før i alderen 2-12. Termin til nummer fire ser ut til å bli 23 april. Tussemor5: 34 år, gift, 2 gull på 5 og 3 år, en sikker SA i mars, bor i møre og romsdalen. TERMIN 18 m1i (foreløpig mens termin) Bokormamma: 34 år, gift, jente på 6 år og gutter på 3 og 1 fra før. Bor i Møre og Romsdal. Foreløpig termin 21. mai Mamma-til-Emma: 30 år, forlovet, jente på 3 år fra tidligere forhold. Bor i Vestfold. Hvis spiren sitter så er terminen 9 juli 2013 (skal gifte meg 10. August 2013) Hønny-bønny:35 år 3 barn,1 SA i 2011,ikke prøvd siden det da vi giftet oss i sommer og ville ikke ha mage da;-) EL nå så da får vi se hvordan mnd går;-) Og det gikk termin 28 juni -13:-) ønsker3gull:39 år fra Akershus, gift, 2 jenter fra før. to bonusbarn, svært tidlig SA/kjemisk i juli. Termin med 3.gull 13.juni:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144661652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kvinne Skrevet 23. oktober 2012 #1041 Del Skrevet 23. oktober 2012 Bumblebee.. jeg hadde ikke slike smerter da jeg hadde exu. Jeg hadde vondt i lysken på begge sider her om dagen, og nå når du sier dette..hmm.. det er vel litt tidlig med bekkeløsning for oss begge.. eller?! For at det du har der er jo tydelige tegn på bekkeløsning. Hmm... Nei, puhh.. 1. trimester ja;) Nå løper vi maraton mot 2. trimester dere.. eller hva? Her dukket bekkenlösningen opp i uke 6 :-( hadde ingenting da jeg gikk med förstemann. Nå har jeg det forran og bak + ei låsning på venstre siden i bekkenet. Ikke behagelig. Så det kan komme tidlig ja desværre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144662115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-til-Emma Skrevet 23. oktober 2012 #1042 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ligger her å kjenner på menssmertene.. Fikk mensen dagen etter at jeg tok ut spiralen (26 sept) så har ikke kjent mensensmerter på 2,5 år.. Så regner med tante rød i morgen eller på torsdag.. Jeg og mannen har i allefall bestemt at vi prøver til spiren sitter, og utsetter heller bryllupet noen mnd.. Så da ses vi neste pp! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144663357 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 23. oktober 2012 #1043 Del Skrevet 23. oktober 2012 Phu,her i gården har jeg svulmet opp som en flodhest,har ikke turt å gå på vekten men sikkert 5 kg med væske,noen som har opplevd det før? Jeg har ikke vært sånn med de andre 3:-((( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144663385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumblebeee Skrevet 23. oktober 2012 #1044 Del Skrevet 23. oktober 2012 Mamma-til-Emma: sånn hadde jeg det også. Kjente menssmerter fra ca 7 dpo, og tenkte at nå ble lutealfasen enda kortere. Har menssmerter enda, på cd 30, men cb digital sier gravid 2-3. Så får jo tro det da. Krysser fingrene for deg! I dag fikk jeg kontrakten på nye jobben i posten. Fikk litt av et sjokk, lønna var satt til 47.000 lavere enn det som sto i tilbudet jeg fikk tidligere. Har vært inne å sjekket lønnstabellene, og det stemmer overhodet ikke. Skal ringe dem i morgen, men kjente jeg ble litt engstelig nå... Når kommer de ømme puppene? Har veldig lyst på andre graviditetssymotomer enn menssmerter. Vet at jeg burde ringe Riksen og avtalt svangerskapskontroll hos kardiolog også, men drøyer noen uker. Har allerede avbestilt én slik kontroll. Har bestemt meg for å slutte å tempe nå. Man skal vel helst legge termometeret på hylla etter positiv test, og det er nok lurt. Er nervøs hver morgen for at tempen skal ha sunket. Håper det går bra med dere i kveld! Meget trøtt klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144664106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 24. oktober 2012 #1045 Del Skrevet 24. oktober 2012 Idag har jeg vondt i korsryggen og mensmurringer:( ganske utrolig hvordan vi alle har mange av de samme symptomene egentlig. Nå er det jeg som sitter her og håper det ikke betyr noe negativt:( Kvalmen er over meg idag også. Disse to knekkebrødene er virkelig tørre dere.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144664583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
m1980 Skrevet 24. oktober 2012 #1046 Del Skrevet 24. oktober 2012 En til please: takk, med meg går det bra. Jeg følte meg forferdelig lei i noen dager, men nå har jeg akseptert at det skjedde og gleder meg til å prøve igjen. Tror nok jeg hadde strevet mer hvis jeg hadde fått gå flere uker å glede meg.. Barna og jobben krever sitt til at jeg ikke får tenke så mye på det, syns det er greit. Men nå har jeg blitt så snylta forkjølet at jeg er hjemme fra jobb, det begynnte i helgen. Hoster så jeg nesten spyr (spydde i natt) ikke noe særlig i klasserommet det der. Pleier ikke å være hjemme fra jobb pga forkjølelse, får dårlig samvittighet.. Men det er ikke noe særlig å spre basillene heller. Blødningen har blitt mindre, vet dere hvor lenge den skal vare? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144664969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
m1980 Skrevet 24. oktober 2012 #1047 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ønsker3gull: håper det bare er svangerskaps symptomer du kjenner.. Men forstår uroen din! Første del av graviditeten viser seg å være skummelt spennende.. Husk at det oftest går bra! Klem :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144664980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 24. oktober 2012 #1048 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Bra at dere er ved godt mot jenter, selv om jeg ikke kan forestille meg hvor fælt det må være å abortere langt uti svangerskapet Ikke så morsomt å være i pp 17 uten resultat heller, men det kan jo ikke sammenlignes. Men det blir nok babyer på oss alle til slutt! Det er bare å holde ut... Her kom el plutselig i går eller forgårs, og aksjer er vel plassert. Hvis el kom i går ble det aksjer på dagen, men hvis den kom mandag ble det to dager før, håper det holder Hvis ikke blir det laaang ferie ved Middelhavet til sommeren som planlagt, og det er egentlig greit Ønsker; tror det er helt vanlig å ha det slik noen uker! Ha en super dag, alle sammen! Endret 24. oktober 2012 av **Cayenne** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144665003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 24. oktober 2012 #1049 Del Skrevet 24. oktober 2012 Misunner ikke dere som går og kjenner og venter og tenker, den fasen er slitsom... Her ser det ut til (bank i bordet) at kvalmen har letta. Nå er det bare hvis jeg blir veldig sulten eller veldig mett at jeg sliter, og det kan jeg leve med:-) Jobber så det griner med studien, så det begynner å bli vel mange sykluser og situasjoner å holde styr på, men det er kjekt da:-) Luksusjobb når man selv sitter og ruger! Har innrettet meg slik at jeg kan sitte i godstolen på stua og jobbe, slik at ikke bekkenet skal krangle. Det er så stor forskjell på å sitte på kontorstol og å nesten ligge i en lenestol for bekkenet sin del:-) Jeg er heldig som er min egen sjef! Ønsker dere alle en nydelig dag! *lykkeoppdatering, der altså* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144665086 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 24. oktober 2012 #1050 Del Skrevet 24. oktober 2012 Kjenner meg såååå godt igjen i denne "gledesangsten" i første tri. Jeg hater det, bor mer på do enn noen annen plass den perioden...men jeg prøver å roe meg ned med at så lenge kvalme, trøtthet og "vokse smerter" er tilstede, så må d være ett positivt tegn kanskje naivt, men hvis jeg ikke har en slik knagg klikker jeg i vinkel....jeg nærmer meg de magiske 12, er fremdeles kvalm, men ikke like intens. Har ungene hjemme å det erb jo på sett og vis deilig, men 2 turboer kan bli litt i meste laget om dagen. De gir sterkt uttrykk for at de savner at mamma er "normal" gleder meg stort til 2 tri og bedre form. På tirsdag blir det ny legekontroll og muligens ul, er sååååå spent!!! Bokormmamma, godstol er en bra ting ;-) jeg tenker mye på dere som har mistet. Jeg er dypt rørt over hvordan dere takkler det! Krysser alt jeg har for at spirene sitter raskt hos dere. Håper alle dere andre også snart får spire...oj, her er det sekkeløp på gang.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/42/#findComment-144665461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå