Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 ...hva gjorde han for å fortjene den tittelen?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Han heter Jarle Andhøy, og nei, jeg har ikke tenkt å fortelle hva han gjorde. Det må oppleves!
Silly80 Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Min mann gjennom 8 år nå Fordi han forstår hva jeg liker, tar like mye hensyn til min glede som ved sin og viser at han tenner på hele meg
Soveposen Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Gav meg 7 orgasmer på rad, og heldige meg skal gifte meg med den hunken<3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Min mann gjennom 8 år nå Fordi han forstår hva jeg liker, tar like mye hensyn til min glede som ved sin og viser at han tenner på hele meg
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Han heter Jarle Andhøy, og nei, jeg har ikke tenkt å fortelle hva han gjorde. Det må oppleves! Har du også pult Jarle?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Samboeren :-p hva han gjorde? Ga meg min første orgasme... Så sånn er det :-p
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Det er ikke så mye HVA han gjør, men heller tiltrekningen vi har som gjør at vi stadig vekk søker sammen. 10 år fram og tilbake Vi er begge enige i at vi har noe helt unikt sammen på det planet, ingen har opplevd noe lignende verken før eller siden. Vi føler nesten det er eksplosivt, og vi er som to magneter som trekkes mot hverandre. Men synd for meg så var det ikke nok. Han gikk fra meg for det
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 Min eks. Han hadde en måte å "leke" med meg på, som var utrolig spennende. Han brukte meg, og jeg lot meg villig bruke. Dessverre har ikke mannen min de samme lystene, men han er en svært god nr. 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå