Gå til innhold

Den beste elskeren du har hatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva gjorde han for å fortjene den tittelen? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han heter Jarle Andhøy, og nei, jeg har ikke tenkt å fortelle hva han gjorde. Det må oppleves! ;)

Skrevet

Min mann gjennom 8 år nå :)

Fordi han forstår hva jeg liker, tar like mye hensyn til min glede som ved sin og viser at han tenner på hele meg :)

Skrevet

Gav meg 7 orgasmer på rad, og heldige meg skal gifte meg med den hunken<3

Skrevet

Min mann gjennom 8 år nå :)

Fordi han forstår hva jeg liker, tar like mye hensyn til min glede som ved sin og viser at han tenner på hele meg :)

Skrevet

Han heter Jarle Andhøy, og nei, jeg har ikke tenkt å fortelle hva han gjorde. Det må oppleves! ;)

Har du også pult Jarle? :P

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Samboeren :-p hva han gjorde? Ga meg min første orgasme... Så sånn er det :-p

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Det er ikke så mye HVA han gjør, men heller tiltrekningen vi har som gjør at vi stadig vekk søker sammen. 10 år fram og tilbake ;)

Vi er begge enige i at vi har noe helt unikt sammen på det planet, ingen har opplevd noe lignende verken før eller siden. Vi føler nesten det er eksplosivt, og vi er som to magneter som trekkes mot hverandre. Men synd for meg så var det ikke nok. Han gikk fra meg for det :(

Skrevet

Min eks. Han hadde en måte å "leke" med meg på, som var utrolig spennende. Han brukte meg, og jeg lot meg villig bruke. Dessverre har ikke mannen min de samme lystene, men han er en svært god nr. 2.

Skrevet

Haha! Jarle er tydeligvis småløs... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...