Gå til innhold

Hva heter denne kaken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den har nøttebunn, så er det gul krem over der tror jeg, så er det en firløverkrem, så er det vanlig pisket krem, så frukt over der igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

suksess terte?

Skrevet

Høres ut som sukses terte med ekstra fyll?

Skrevet

Ja, det er suksessterte, men blir kalt noe annet pga firkløverkremen og vanlig krem å den frukten på toppen da. Lurer på om det ikke var enda en krem også...hehe

Skrevet

Hørtes god ut, si ifra hvis du har oppskriften ;)

Skrevet

HI her, googlet litt og tror det er denne! http://hverdag-og-fe...onfektkake.html

 

En kollega som snakket om den og sa den var utrolig god, men hun kom ikke på hva den het. Sa festkake, men da stemmer det kanskje med konfektkake.

Skrevet

den så knallgod ut, fikk veldig lyst på sånn kake nå, kanskje lage til helga :-)

 

Den ene eller andre varianten, for begge så gode ut. Men tror bær gjør susen på denne mektige kaka.

Gjest peacock
Skrevet

HI her, googlet litt og tror det er denne! http://hverdag-og-fe...onfektkake.html

 

En kollega som snakket om den og sa den var utrolig god, men hun kom ikke på hva den het. Sa festkake, men da stemmer det kanskje med konfektkake.

 

åh, den så god ut! Men hvor mye er en kopp?

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

HI her, googlet litt og tror det er denne! http://hverdag-og-fe...onfektkake.html

 

En kollega som snakket om den og sa den var utrolig god, men hun kom ikke på hva den het. Sa festkake, men da stemmer det kanskje med konfektkake.

 

åh, den så god ut! Men hvor mye er en kopp?

HI her, googlet litt og tror det er denne! http://hverdag-og-fe...onfektkake.html

 

En kollega som snakket om den og sa den var utrolig god, men hun kom ikke på hva den het. Sa festkake, men da stemmer det kanskje med konfektkake.

 

åh, den så god ut! Men hvor mye er en kopp?

 

Det er ikke så veldig viktig hvor stor "en kopp" er, det som er viktig er at du bruker den samme koppen til alle ingredienser som måles i "kopp". Men ikke ta det største kruset du har i skapet.... ;-)

Skrevet

En kopp er vel ca 150 ml?

 

En amerikansk cup er i alle fall 2,4 dl :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...