Gå til innhold

Er jeg normal eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg normal eller??

Jeg er alene med sønnen min på 5 år. Har sjeldent barnevakt til han, det har bare vært oss to i 4 år nå.

Selv om jeg er sliten innimellom.. Ikke pga. han, for han er den snilleste ungen jeg vet om. Aldri trasset og hører etter hele tiden. Så får jeg sååå vondt i magen og nesten angrer når jeg har barnevakt.

Nå trengte jeg barnevakt fra i dag til søndag, skal i et stort selskap, å det er reisevei. Han er hos besteforeldrene sine og onkelen sine. Han storkoser seg! Men jeg klarer ikke slappe av....

Jeg burde jo kunne kose meg, slappe av å nyte de to dagene for meg selv. Men uff.. Jeg vet ikke... Hvorfor?

Fordi det bare er oss to hele tiden ellers?

Andre som føler det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du er en helt normal mamma :) Jeg tenker også ofte på jenta mi når hun er på besøk til besteforeldrene selv om jeg er sammen med pappaen hennes :) Får vondt i magen når de spør om og få ha henne en hel helg, men lar henne dra for jeg vet hun storkoser seg! :)

Skrevet

Jeg er også sånn :P Bruker omtrent aldri barnevakt..

Skrevet

Det er nok like normalt som det å glede seg til barnefri en gang innimellom. Håper gutten din får lov å dra helger til besteforeldre og slikt da. Kan hende det er fordi jeg aldri hadde slike muligheter selv, men jeg synes det er kjempeviktig at sønnen min får et nært og godt forhold til sine besteforeldre i hvert fall.

Skrevet

Takk for svar :)

Selvfølgelig får han lov!

Men nå er det ikke slik at det blir så ofte. Vi har for en stund siden fått livet litt snudd på hodet. Men de stiller opp når jeg trenger det, å de elsker sønnen min.

Men pappa har for en stund siden blitt forlatt av mamma. Så situasjonen et litt spesiell. Mormor har plutselig forsvunnet fra livet vår...

Utenom pappa og brødre mine har jeg ikke barnevakter. Men de vil gjerne ha han når jeg spør. Så så klart får han lov. Men jeg er ikke i den situasjonen at de spør.. Enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...