Gå til innhold

Hva gjør mennesker vakre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk på det vakreste mennesket du har møtt. Både innvendig og utvendig. Hva har det mennesket som alle andre ikke har? Av og til opplever jeg å møte mennesker som gjør skikkelig inntrykk på meg. De klarer liksom å fylle et rom med glede, bare ved å være der. De ser alle, er trygge på seg selv, og klarer derfor å gi så mye videre til andre. Jeg traff en slik dame i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg tror det er utstrålingen som gjør de spesielt vakre. jeg vet om mange utrolig pene mennesker, men de jeg synes er virkelig vakre er de som er nydelige på utsiden med en strålende personlighet, glød og varme :) kjenner et par damer som er på alder med moren min, og noen av de er virkelig vakre i mine øyne. de har så mye godhet og omsorg i seg at det skinner igjennom :)

Skrevet

Jeg synes personlighet er det aller viktigste, men det er jo også fint å SE bra ut. Da tenker jeg ikke på å være naturlig vakker, og bare være heldig med utseende, men om man viser at man tar vare på kroppen og ikke går rundt som et vrak.

For litt siden fikk jeg noen kloke ord av en herlig dame. "Det finnes ikke bedre skjønnhetsmiddel enn lykke"

Og det er noe i det, selv om lykke ikke akkurat alltid gjør alle så vakre:)

Skrevet

Jeg synes personlighet er det aller viktigste, men det er jo også fint å SE bra ut. Da tenker jeg ikke på å være naturlig vakker, og bare være heldig med utseende, men om man viser at man tar vare på kroppen og ikke går rundt som et vrak.

For litt siden fikk jeg noen kloke ord av en herlig dame. "Det finnes ikke bedre skjønnhetsmiddel enn lykke"

Og det er noe i det, selv om lykke ikke akkurat alltid gjør alle så vakre:)

uselviske mennesker er vakre.

Skrevet

En fantastisk utstråling;-)

Skrevet

At de er snille :) Og at de smiler.

Skrevet

Dessverre er skjønnhet kynisk. De finnes utrolig vakre mennesker som har ufyselig personlighet.

Og middels pene mennesker som er fantastisk herlige og man blir glad i de. Men de er fortsatt der de er på skjønnhetsskalaen.

Synd men sant.

Du blir ikke værdame i TV2 om du har enorm ræv, ørnenese men glitrende øyne og karisma.

Skrevet

Det er forsket på dette. Det er visstnok symmetri.

I alle fall utenpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...