Gå til innhold

Hva er det med dere damer her inne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest en del diskusjoner og innlegg her inne og må si jeg er sjokkert!

Makan til skitslenging fra enkelte her.

De sitter der på sin høye hest og fordømmer alle som ikke gjør som de, tenker som de, og hvis man prøver å få hjelp med ting her inne blir man tråkket ned i søla med ekle kommentarer om at jeg ville aldri gjort det, ville følt meg som en elendig mor, hvordan kan du gjøre sånn mot barnet osv..

Vi er alle forskjellige og ingen vet hva andre sliter med, eller hvorfor de gjør som de gjør.De fleste vet hva som er skadelig for barnet og når de spør om hjelp og råd får de bare dritt tilbake om hvor dårlig de er skikket som foreldre osv.

Har dere damer virkelig så lite liv selv at dere sitter bak pc og kan fordømme og skrive hva dere vil til andre her inne?

Gjelder ikke normal folkeskikk og høflighet her inne?

Mange av dere ville fått dere en kilevink hvis dere hadde sagt disse tingene in live..

Ta en titt på dere selv, dere tror kanskje dere er perfekte og at dere har alle fasitsvarene, men en dag kommer dere til å våkne opp å få dere en overraskelse.

Videoannonse
Annonse
Gjest Østfold-80
Skrevet

Enig med alt du sier!:)

Skrevet

Amen!! Jeg er så enig, så enig. Hadde jeg lurt på noe, så hadde jeg ikke våget å spørre om det her inne... :-/

Skrevet

Vanlig internett tendens er høflighet og diskresjon ut av vinduet,men her inne hvor det er gravide kvinnemennesker stapp fulle av hormoner her går de seg vill og eksploderer...

Det er ikke det at folk oppfører seg anderledes,det er bare det at her kommer det frem usensurert.Her får du høre rett ut hva andre mennesker tenker om det du gjør og føler og til tider kan det bli veldig brutalt...

Tenk deg selv; hvor mange ganger møter du ikke en mor på lekeplassen som klikker og sutrere for at ungen din i et sekund klonka til hennes pga en leke ,hvor mange ganger møter man ikke en eller annen dame som hever øyebryet når ungene dine glefser til hverandre i vogna...Jeg har til og med vært borti ei som mener hun er så viktig og bedre at hun fjerner ungen sin hver gang min kommer ut for å leke eller drar når vi kommer.De som rister på hodet av innvandrermødre som kjefter på en av de fem ungene sine,eller fyser av lille utenlandske gutte som tar opp et tema høyt(som ALLE andre unger gjør i viss alder og,bare folk fnyser og tar det super negativt pga utenlandsk familie)

Seriøst ,stygt å si det men småbarnsfamilier i Norge i dag er noe av det mest dømmende,sure,bittre, snobbete,klysete,pirkete hverdagsrasistiske slitere som finnes....!

Men ta det med ro,de fleste finner ut at de ikke er bedre eller verdt mer en andre før eller siden...

Skrevet

Ja det er utrolig mange idiotiske damer her inne altså. Blir provosert av en del unødvendige kommentarer på dette forumet. Skjønner mange er hormonelle, men man blir da ikke lamme i huet av den grunn... ;)

Skrevet

Vanlig internett tendens er høflighet og diskresjon ut av vinduet,men her inne hvor det er gravide kvinnemennesker stapp fulle av hormoner her går de seg vill og eksploderer...

Det er ikke det at folk oppfører seg anderledes,det er bare det at her kommer det frem usensurert.Her får du høre rett ut hva andre mennesker tenker om det du gjør og føler og til tider kan det bli veldig brutalt...

Tenk deg selv; hvor mange ganger møter du ikke en mor på lekeplassen som klikker og sutrere for at ungen din i et sekund klonka til hennes pga en leke ,hvor mange ganger møter man ikke en eller annen dame som hever øyebryet når ungene dine glefser til hverandre i vogna...Jeg har til og med vært borti ei som mener hun er så viktig og bedre at hun fjerner ungen sin hver gang min kommer ut for å leke eller drar når vi kommer.De som rister på hodet av innvandrermødre som kjefter på en av de fem ungene sine,eller fyser av lille utenlandske gutte som tar opp et tema høyt(som ALLE andre unger gjør i viss alder og,bare folk fnyser og tar det super negativt pga utenlandsk familie)

Seriøst ,stygt å si det men småbarnsfamilier i Norge i dag er noe av det mest dømmende,sure,bittre, snobbete,klysete,pirkete hverdagsrasistiske slitere som finnes....!

Men ta det med ro,de fleste finner ut at de ikke er bedre eller verdt mer en andre før eller siden...

Det at det er proppfullt i gravide og hormonelle kvinnfolk her inne er ikke noen unnskyldning for å komme slengende med drittkommentarer spør du meg. Har da selv vært gravid to ganger, og begge gangene var jeg en tikkende bombe av hormoner. Men jeg leste da forumer uten å være frekk fordiom. Noen ting bør bare tenkes, og ikke sies, og da er det ikke noen unnskyldning at man er hormonell, mener jeg da.

Og at norske småbarnsfamilier i Norge i dag er noe av det mest dømmende,sure,bittre, snobbete,klysete,pirkete hverdagsrasistiske slitere som finnes, er vel å ta litt hardt i. Man skal ikke ta alle under en kam. Og svenske og danske småbarnsfamilier nok sikkert ikke noe bedre enn norske, eller hva.

Skrevet

Er nok endel individer som har fått for seg at jo mer de kritiserer andre, jo bedre mødre blir de selv. øker den illusoriske følelsen av å være fullstendig suveren.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Det er ingen unnskylning,men de gjør det for det..

Internett forum greier er litt som utsagnet om mennesker i nød; det er da man ser dems ekte jeg....

La oss bare håpe vi ikke møter et par av B.I.M. kvinnene om krisa rammer ;0P

nei da,men jeg har svært lite tiltro til mennesker, og her inne synes jeg det er slitsomt når jeg ikke er gravid og underholdende(utrolig underholdende ) når jeg er gravid.Også for at jeg trur jeg får ut litt aggresjon bare av å lese andre bli irritert .De to første gangene jeg var gravid (spesielt første) ble jeg veeeeldig provosert en gang innimellom ,men da svarte jeg forstatt konkret ihht tema.Andre gang var det ei her inne som ble mobba for at hun var tynn og pen, så da var vi veldig bevisste på at dette var uakseptabelt .Og det ble tiltak mot dritt og snapping..

Og jo,jeg er norsk,hvit og født i Norge med norske foreldre og jo norske foreldre er drøyest....

Svensker er som regel litt mer avslappet, det er dansker og(men til gjenngjeld er dansker mer konkret rasistiske virker det som)

MEN det er min erfaring,og kan jo igrunn ikke påberope meg noe fakta tall.

Skrevet

Men så er jo du igrunn en som de også når du skriver det du gjør nå! Kritiserer andre mennesker! Er ikke alltid grønnere på andre siden! Lureste er og ikke lese alt!!!

Skrevet

Selvføllig kritiserer jeg andre mennesker,jeg er et menneske....

Og der kritiserer du meg for kritisere...

Det må være mulig å kommentere og argumentere uten at man blir angrepet seriøst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...