Gå til innhold

Det skjer så mye rart i kroppen min :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangsfødene og er 29+3. Dere andre har sikkert opplevd dette flere ganger allerede. Men for meg er det helt spesielt. Har jo samboeren å dele det med, men tror ikke helt han forstår hvor "rart" det er for meg. I går kveld, får jeg se at det pipler ut noe blank væske fra brystvortene. Jeg har jo lest om dette, men vet ikke helt hva jeg trodde jeg. Jeg ble midt sagt overrasket, glad og synes det var litt ekkelt på en gang. Jeg hylte rett ut og løp ut til samboeren min som satt i stua. Han lo litt og sa: Ja, se der ja.

I dag mens i kjørte bil, så romsterte det voldsomt inni magen. Vesla der inne er ei veldig rolig frøken. Jeg kjente hele magen ble helt bulkete og det kilte noe helt utrolig. Jeg ropte rett ut og holdt på å le meg i hjel. Samboeren min kjente på magen og smilte han også. Jeg lurer på om hun snudde seg, for man kunne tyderlig se utenpå magen at det skjedde noe. Som sagt så er det kanskje ikke så spesielt for dere, men for meg så var det helt fantastisk. Jeg har alltid vært en av dem som synes nybakte mødre og gravide, er litt voldsomt opphengt i sine barn. Men nå skjønner jeg hvorfor. Jeg får en sånn "forelska-følelse", hver gang jeg kjenner at hun sparker. Jeg gleder meg sånn til å få se henne, holde henne, lukte på henne og kysse på henne :) Måtte bare dele dette med noen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jo da, jeg har det som deg jeg ;) Og jeg venter nr 3 :D Superherlig følelse alt sammen!! Heldige oss!

Skrevet

:-) så herlig!! Det er like spesielt hver gang synes jeg - får ikke nok av å kjenne på bevegelsene inni magen, og gleder meg så vanvittig til å se hvem som kommer ut!

Kos deg/dere!

Skrevet

Er så enig med deg, det er en helt herlig følelse!!! :)

Vi er heldige :)

Skrevet

Enig :-) Sa det til min homofile venn: jeg føler meg så heldig som kan få være gravid og i det hele tatt produsere mine egne barn.

Jeg kommer til å savne sparkene etter at hun har kommet ut :-)

Syntes det var stille i magen i kveld, helt til hun i 21.30-tiden holdt et vannvittig leven inni der, sparka og bevegde seg så det virkelig blei ubehagelig, men det var bare morsomt og koselig å vite at hun fortsatt er "med" inni der :-)

Vi er heldige vi :-) Selv om det er krevende, men - ingenting kommer gratis her i livet.

Skrevet

nå griner jeg igjen(har gjort det 3-4 ganger i dag) :P er akkurat slik jeg også føler det, kjenner savnet på å holde mini, kysse de små fingrene og tærene, kjenne den varme huden og se han sove på fanget mitt. det går alt for sent syns jeg :P

Skrevet

nå griner jeg igjen(har gjort det 3-4 ganger i dag) :P er akkurat slik jeg også føler det, kjenner savnet på å holde mini, kysse de små fingrene og tærene, kjenne den varme huden og se han sove på fanget mitt. det går alt for sent syns jeg :P

Hihihi, var ikke meningen å få deg til å gråte da ;) Men kjenner følelsen. Jeg gråter lett av ting selv. Dere er så heldige som har så kort tid igjen. Men den som venter på noe godt, venter ikke forjeves vettu ;) <3 Vesla <3

Skrevet

og der begynte jeg og gråte også.... huff, de hormonene tuller fælt med meg for tida..... :) helt merkelig å tenke på at jeg snart får holde babyen min... 12 dager til termin i dag... :)

Skrevet

Syns det er en like magisk følelse nå med nr. 4 som med nr. 1. Liker veldig godt å gå gravid og nyter hver bevegelse babyen kommer med :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...