svenarild Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Hei! Mitt navn er Sven Arild Storberget, og jeg jobber som researcher i et dokumentarfilmproduksjonsselskap. Vi skal lage en serie dokumentarfilmer, hvor en av filmene skal ta seg av morsrollen og forskjellige aspekter under graviditet og overgangen til å bli mor. Fødselsdepresjon er en tematikk vi veldig gjerne vil belyse. Vi er interessert i å komme i kontakt med noen som har hatt fødselsdepresjon og som kan være interessert i å snakke om det i en dokumentarfilm. Dette kan gjøres på forskjellige måter, og i utgangspunktet vil vi gjerne komme i kontakt med noen som ønsker å høre mer om prosjektet og som synes det høres interessant ut. Jeg kan ikke si så mye om prosjektet her på forumet, men understreker at det er et seriøst prosjekt. Og hvis noen har tips til folk i Norge som kan mye om tematikken - gjennom egne erfaringer eller ikke, er vi veldig interesserte i det også. Jeg kan kontaktes på [email protected] PS! Dersom det ikke er vanlig/greit å legge ut slike forespørsler her, beklager jeg det og skal være den første til å fjerne posten dersom jeg blir bedt om det.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Jeg skulle ønske jeg hadde det i meg å kunne stå fram å fortelle om hva en fødselsdepresjon kan gjøre med et menneske. Men pga familie og ikke minst fordommer tør jeg ikke. Håper dere finner noen som er villig til å dele seg selv med alle. Lykke til. Er et viktig tema dere tar opp. Jeg tok nesten livet mitt da jeg hadde fødselsdepresjon.
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Hei! Jeg vet en del om dette med graviditet, mammarollen og fødselsdepresjoner. Jeg har født fire barn og forholdet med barnefar gikk istykker mye på grunn av min depresjon og det at han ikke forsto. Skriv gjerne en melding i innboksen min, for jeg ønsker ikke legge ut detaljer her (",)
svenarild Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2012 Hei, og takk for svar! Jeg sender en melding i innboksen din, sommerfuggel i vinterland. Sven Arild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå