Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Jepp, bare å ligge med en annen mann det, så er det fullt mulig.
mamma'n til 2 :) Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Ja, stemora mi... Pappa steriliserte seg, og så kom tvillinger. Og jo, det er han som er far.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Det finnes en Høyesterettsdom om det som heter Steriliseringsdommen. En som ble pappa etter sterilisering og saksøkte sykehuset for erstatning for det det kostet å oppdra barnet. Høyesterett tilkjente han ikke erstatning.
Major HotLips Houlihan Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Det tar omtrent 20 utløsninger før mannen er steril etter inngrepet, det må tømmes for svømmere Etter dette er det umulig å få barn...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Ja, pappa . Han steriliserte seg, men det funka ikke for her sitter jeg )
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Kjenner noen som ble gravide med barn nr 7 etter sterilisering. Mener det grodde sammen igjen. De ble gravide før etterkontrollen.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Det tar omtrent 20 utløsninger før mannen er steril etter inngrepet, det må tømmes for svømmere Etter dette er det umulig å få barn... Det er ikke helt sant, for selv om sterilisering er det sikreste prevensjonsmidlet vi har er det ikke 100% sikkert. Noen ganger klarer kroppen å fikse seg selv, altså lager kroppen helt selv en ny vei for svømmerne og vips kan man få barn. Er ikke ofte deg skjer, men det kan skje. Jeg kjenner to som har blitt gravide etter sterilisering, i det ene paret var det mannen som ble sterilisert også fikk de en unge et år etterpå. Der viste det seg at han aldri hadde vært å levert sædprøve etter inngrepet, så antagelig var det mislykket. Bare tilfeldigheter som gjorde at det tok et helt år før de ble gravide. I det andre tilfellet var det dama som var steril, og egglederen som "vokste sammen" igjen. Resultatet er lillesøsteren min som er 15 år yngre enn meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå