Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Fortsatt i sjokktilstand etter onsdagen jeg <3
It's all about me Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Han har aldri klart å engasjere meg hverken den ene eller andre veien, men etter onsdagen er jeg ganske anti. For et utrolig hjernedødt påfunn.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Jeg er også utrolig sjokkert etter onsdagen. Sjokkert over alle helt sinnsykt håpløse fans. Sjokkert over at det går an å elske en artist så mye. Nei, jeg er ganske målløs over hele idiotien.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Hva er det? Beliebere? Fans av han Justin Beliere? Jeg er ikke fan av han. Helst enda mindre nå etter alt tullet som har vært de siste dagene. Også i forhold til bilen som ble ødelagt i den andre linken. Forstår ikke hva folk tenker på
<3 mine søte små<3 Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 nei. men hva er greia hans ved å herme etter MJ? hvite hansker osv?
Kyllingbein Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Jeg synes ikke han er så verst jeg. Gjør masse ting for samfunnet, gleder sine fans og har beina relativt godt plantet på jorda. Opplegget i Oslo derimot er noe helt annet, men ikke så lett å forutse, og den idiotien var jo ikke hans skyld. Det er ikke han som sørger for sikkerhetsopplegget, ei heller valg av steder han skal opptre.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Jeg liker musikken hans, men vil ikke kalle meg fan. Angående kaoset på onsdag så burde arrangøren skjønt dette på forhånd, med tanke på valg av sted og manglende dialog med politiet om artistens planer for besøket.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Han er en hærlig gutt!! ) Og han kan ikke noe for styret som var i Oslo!!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 jeg ville tatt han. har ikke hørt noe av musikken.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 Haha! Voksne kvinnfolk som setter <3<3 om Bieber! Det er barnerov! han ser jo ut som en søt liten pike...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #11 Skrevet 1. juni 2012 Utrolig nok, men ja... Jeg syntes han er... fansinerende på en måte. jeg er ganske ung selv da men fremdeles... Jeg er sjokkert over meg selv.. Men jeg liker han. Sexy med power.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #12 Skrevet 1. juni 2012 Grøsser av den guttungen, en erkekonservativ tulling. Motstander av alle former for abort, selv når en 12 åring blir gravid etter å ha blitt voldtatt/incest. Han har de samme forskrudde meningene som Sarah Pailin.
Alba44 Skrevet 1. juni 2012 #13 Skrevet 1. juni 2012 Hehe..nei.. Visste ikke hvem han var før hysteriet her til lands ble kjent, men så er jeg snart 40 da. :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #14 Skrevet 1. juni 2012 Tuller du?? Dette er et forum for mødre. JB er en 18 å gammel guttunge som ser nøyaktig ut som en jente, det eneste som får en til å mistenke at han kan være gutt er tykkelsen på øyenbrynene.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #16 Skrevet 1. juni 2012 Nå er det heldigvis lenge siden jeg var 14 år, så nei
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #17 Skrevet 1. juni 2012 Finnes jo flere unge mødre her også.. jeg liker han jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå