Gå til innhold

3D ultralyd i Vestfold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er de billigst og ikke minst dyktige? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet om 2 steder i tønsberg. ultralydklinikken på nøtterøy, der koster det 900 tror jeg og du får utrolig mye info, bilder + at du får dvd av hele ultralyden fra start til slutt.. også er det kvinneklinikken i tønsberg hvor det koster 1000 kr, hvor bildene er utrolig mye bedre, men du får ikke så mange.

Skrevet

Det koster ikke 1000 kr, men 1250 kr hos kvinnedoktor i Tønsberg. Han er utrolig dyktig og hyggelig og personlig. Man får med mange bilder og video på DVD.

Skrevet

Aaah, da prøver vi kanskje på Nøtterøy. Husker ikke hva det het der jeg var med 1 mann. Var en dyktig mann som var gift med ei jordmor som jobb på Tønsberg sykehus.

Skrevet

Aaah, da prøver vi kanskje på Nøtterøy. Husker ikke hva det het der jeg var med 1 mann. Var en dyktig mann som var gift med ei jordmor som jobb på Tønsberg sykehus.

Sikker på at ikke du var hos Mikael Nicolaidis da? Han holdt jo til på Nøtterøy før, men nå er han hos kvinnedoktor sammen med kona (som er jordmor).

Han er utrolig dyktig! Ville absolutt valgt kvinnedoktor igjen. Men nå har jeg ikke vært hos noen andre (bortsett fra sykehuset) da. =)

www.kvinnedoktor.no

Prisliste:

Svangerskapsundersøkelser:

Tidlig ultralydundersøkelse uke 11 – 13+6 1100,-

Svangerskapskontroll med 2D ultralyd / screening 1000,-

3D/4D UL m.bilder og video på DVD inkl. medisinsk vurdering 1200,-

Ny! Svangerskapspakke – sammen med Jordmora. (se egen side) 6400,-

Skrevet

Sikker på at ikke du var hos Mikael Nicolaidis da? Han holdt jo til på Nøtterøy før, men nå er han hos kvinnedoktor sammen med kona (som er jordmor).

Han er utrolig dyktig! Ville absolutt valgt kvinnedoktor igjen. Men nå har jeg ikke vært hos noen andre (bortsett fra sykehuset) da. =)

www.kvinnedoktor.no

Prisliste:

Svangerskapsundersøkelser:

Tidlig ultralydundersøkelse uke 11 – 13+6 1100,-

Svangerskapskontroll med 2D ultralyd / screening 1000,-

3D/4D UL m.bilder og video på DVD inkl. medisinsk vurdering 1200,-

Ny! Svangerskapspakke – sammen med Jordmora. (se egen side) 6400,-

Oi takk! Tror nok det var han ja. Da tror jeg at jeg ringer å bestiller time i morgen :D Han var veeeeldig dyktig ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...