Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 det er ikke noe 3g , bare wi fi, men jeg har ikke trådløst nettverk her, bare ledning (ikke fått anskaffet trådløs boks. ) Da får jeg vel aldri kommet på nett med den da?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 det er ikke noe 3g , bare wi fi, men jeg har ikke trådløst nettverk her, bare ledning (ikke fått anskaffet trådløs boks. ) Da får jeg vel aldri kommet på nett med den da? Da bytter du den. Md 3G koster den vel 1000 kr mer, men det er vel verdt det hvis alternetivet er at du ikke får brukt den.
Squirrel79 Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Du kan kjøpe deg en router, slik at du kan ha flere ting på nett samtidig. Kan få en router for rundt 200 kroner tror jeg.
Miss Dynamite Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Vil ikke bytte den,for det står en søt hilsen bakpå Men sånn router, er det bare sånn man kobler til ledningen her hjemme? Og bare lager et passord osv? Er det vanskelig? Hehe. For da kan jeg kjøpe det idag, og overraske gubben med det idag ( At jeg klarte det) Hehe.... På elkjøp osv da elleR? Squirrel79?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Grattis med ipad Trådløs router kjøper du på elkjøp, ekspert e.l. Er ikke så vanskelig altså PS: den andre varianten med mobilnett krever forresten også at du har sim-kort i, og det koster jo litt per mnd. Men du kan jo med din kople på alle trådløse nett, så den blir nok sikkert veldig kjekk å ha!
Miss Dynamite Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Som sagt kan jeg ikke bytte den, for den er inngravert Takk forresten Da kjøper jeg en router etterpå tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå