Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper virkelig at været her i dag ikke er et tegn fra åven om hvordan eksamen gikk i dag. For jeg føler faktisk at det gikk riktig så bra etter forholdene. Fikk til å med skrive om ting som engasjerer meg og irriterer meg.

Og nå er det sommerferie fra skole og bare 4uker med jobb til sommerferie med stil!! HURRA! HURRA! HURRA!

Så nå krøller jeg med under pleddet i sofaen og bestiller bedre og varmere vær for detta vil jeg ikke være med på! Snø i juni liksom... æsj!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snø???

Her blåser det godt men sola skinner i hvertfall.

Snø?? i juni er kanskje ikke helt normalen eller, men det kommer vel an på hvor i geografien du er.

Skrevet

Glemte en ting da.

Vel overstått eksamen, det gikk sikkert strålende.

Skrevet

Det var SNØ på terrassen og utemØblene i dag tidlig når vi sto opp ja! TrØndelagsværet på sitt beste gitt. Ikke for det altså hjemme hos mamma og pappa har de hatt flere cm nysnØ tidligere i uka (sØr i troms), men der er det mer normalen da.

Se her Ziva: http://www.adressa.no/vaeret/article1831627.ece

Skrevet

Wow, Tromsø er jo litt mer normalen. Det snødde/sludda vel på Alfheim når det var kamp der forrige helg.

Gjest sug lut
Skrevet

Det er kaldt. Selv for oss uten eksamen (eller - jeg har 74 eksamener, men de er ikke mine) er det i kjøligste laget, og jeg bor i Oslo og hadde tusen varmegrader forrige helg, men likevel føler jeg nå behov for (gisp!) ULLTRøYE under collegejakka, faktisk, nå da jeg hadde dorma litt på sofaen og skulle ut en tur ... Men det går seg til, det jevner seg ut i marsjen, det betyr bare litt mer rødvin enn hvitvinsvær og fancy-drinker-vær litt til, Verbena.

Skrevet

Jeg drikker fancy-drinker-uansett-vær for jeg blir så ubeskrivelig dårlig av rødvin, øl osv.

Problemmet er bare at for å lage drinker så må jeg ut i det kalde for å gå på butikken å handle. Og det vet jeg ikke om frista så veldig mye!

Skrevet

Komme hit da.

Etter en heftig ommøblering av stua dukket det opp 2 flasker Malibu.

Hvis jeg sjekker dato'n så er nok utgått lenge før jeg runda 40.

Men har ikke hjerte til å kaste de. Litt mange ungdomsminner (både i og utenfor doskåla).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...