Gå til innhold

Hva angrer du mest på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du gjort eller ikke gjort her i livet, som du angrer aller mest på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ikke noe. Eller, kanskje at jeg fikk barn litt for tidlig. Jeg har et kjempefint liv, men jeg ser at det hadde vært positivt for meg å vente hvertfall fem års tid med barn.

Skrevet

1. Gjort: abortert bort et egentlig ønsket barn i vanskelig situasjon (flere barn fra før uten far, ingen støtte fra omgivelser, helseproblemer med mer)

2. Ikke gjort: mange ting egentlig. Som jeg ikke gjorde fordi jeg var for feig og ikke turte.

Skrevet

Tja, på en måte så angrer jeg ikke på noe, for de valgene jeg har tatt har jo ført meg dit jeg er idag og gjort meg til meg.

Men jeg angrer på at jeg dreit i vgs. Seilte igjennom med middels karakterer, jeg kunne og burde jobbet mer.. Angrer og på at jeg ikke begynte rett på høyskole, istede for å jobbe.

Er tungt å begynne med utdanning igjen når man er "gammel", med barn, mann, hjem og en jobb.

Skrevet

At jeg ikke flytta fra faren til ungene tidligere. Det hadde spart oss alle for så mye pine og triste erfaringer. Men samtidig så ville jeg nok aldri ha møt han som nå er samboeren min om jeg ikke hadde ventet så lenge heler..

Også irriterer det meg ukentlig at jeg er så forbaska snill og alt for dårlig på å si nei!

Skrevet (endret)

At jeg ikke har tippet Lotto hver eneste uke fra jeg ble 18, for da hadde jeg sikkert vunnet 7 rette minst en gang? :)

Endret av Frokostquiz
Skrevet

Jeg kan sitte her og angrer på masse ting, men da hadde jeg ikke fått noen livserfaring ;)

Det jeg angrer aller mest på er at jeg ikke tok studie mer på alvor.

Skrevet

Bruker ikke så mye tid på å angre på ting, gjort er gjort. Men hvis jeg angrer på noe er det mer ting jeg ikke har fått gjort.

Er et "ordtak" som går sånn her: Never regret something that once made you smile. Det tror jeg veldig på,. Veldig enig i den.

Skrevet

Jeg har dysleksi å på skolen fikk jeg ofte høre alt jeg ikke ville klare. F.ek Ha fransk som valg fag, Gå på en allmenn skole osv. Jeg angre på at jeg hørte på dem. Fikk anbefalt å ta helse og sosial for det har lettes. Angre også på at jeg ikke sa til de som mobbet meg at dette faktisk ikke er greit

Skrevet

Angrer på at jeg ikke gjorde det slutt med eksen min første gangen han var utro!

Skrevet

Skulle gjerne tatt høgskoleutdanning rett etter året på folkehøgskole. Men, da hadde jeg vel heller ikke hatt de to fantastiske barna jeg har i dag heller, så kan jo egentlig ikke angre!

Skrevet

Jeg angrer på utdanningen min. Skulle ønske jeg hadde hatt mot til å bli elektroingeniør/ siviligeniør innen elektronikk.

Skrevet

Jeg angrer på utdanningen min. Skulle ønske jeg hadde hatt mot til å bli elektroingeniør/ siviligeniør innen elektronikk.

Hva er du utdannet som nå?

Skrevet

Jeg angrer mest på at jeg hørte på min far og droppet muligheten for en musikk karriere nå jeg hadde sjansen.

Skrevet

Valg av far til barna mine!

Skrevet

Jeg angrer på at jeg reiste til Østlandet til en jeg traff på nettet. Kunne spart meg for både tid og penger på å aldri truffet han.

Det er nok ting jeg ikke ville gjort om igjen, med den erfaringen jeg har nå. Men da hadde jeg vel ikke hatt den erfaringen.

Jeg har det så bra nå og trives så godt i livet mitt at om veien hit har kostet litt har det absolutt vært verd det :D

Skrevet

Angrer på at jeg har holdt sammen med mannen i så mange år. Skulle gått for flere år siden.

Skrevet

Angrer på at jeg ikke fullførte skolen når jeg var ung. I en alder av 35 er jeg nå ferdig med første året på høyskole, alt for sent for min del :/ Men samtidig så hadde jeg nok ikke gjort alt det andre da :P

Angrer på at jeg ikke har sagt noe til eksen før nå om jeg fremdeles vil ha han, nå er det visst for sent :(

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Angrer at jeg ikke tok skole/utdanning seriøst, jeg gikk barne- og ungdoms arbeider, fordi det var raskeste vei ut av skola. Slet med depresjoner og angst, så tenkte ikke lengre. Nå sitter jeg med en utdanning jeg ikke har noe interesse av, lyst til å bli elektrikker, kokk eller bilmekanikker :-p Snakk om å være langt fra drømmejobber!

Ellers angrer jeg ikke noe, alt sammen har gjort meg til den jeg er i dag, på godt og vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...