L-8 Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Tror du isåfall de ville utlevert seg selv? Jeg vet om en som er her inne som er endel på tv, om det kvalifiserer til kjendisstatus så...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Tror du isåfall de ville utlevert seg selv? Jeg vet om en som er her inne som er endel på tv, om det kvalifiserer til kjendisstatus så... Tja, ikke umulig, er vel ofte slik at "kjendiser" ofte oppsøker oppmerksomhet så hvorfor ikke? Uansett kan de jo svare anonymt. Men uansett om det er anonymt eller ikke så er det vel ingen garantier her inne Men bare moro å vite.
It's all about me Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Vet det gjennom årene har vært en del fra Unge mødre her. Samt Big Brother Terese, og hun som vant.....hmmm, var det Bunkeren det het. Iallfall der mange ble innlåst og skulle stemme på hvem som skulle få pengene, og for hver avstemning som ikke ble enstemmig sank summen. Ei fra Charterfeber har også vært fast her, men tror det bare er Unge Mødre som er igjen nå. Men om de kan kalles kjendiser er en annen sak, de har iallfal vist seg på tv og noen husker dem.
Verbena Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Vi har jo våre egene kjendiser her inne da! Så vi trenger jo ikke andre
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Vi har jo våre egene kjendiser her inne da! Så vi trenger jo ikke andre Hehe! så sant så sant HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå