Gå til innhold

Kjøpt julegaver :) hihi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist år kom desember lønnen og alt av gaver var ferdig. Spredt utover mnd. Det var SÅ deilig å bare kunne kose seg med de pengene. Jeg sparte noen små ting dere barna skulle få være med i julegaten å handle da, det gjør jeg i år og. Anbefales, selvom jeg liker å handle julegaver så er det fryktelig styrete i desember. :)- og ja, gavene kan byttes. Jeg spørr alltid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist år kom desember lønnen og alt av gaver var ferdig. Spredt utover mnd. Det var SÅ deilig å bare kunne kose seg med de pengene. Jeg sparte noen små ting dere barna skulle få være med i julegaten å handle da, det gjør jeg i år og. Anbefales, selvom jeg liker å handle julegaver så er det fryktelig styrete i desember. :)- og ja, gavene kan byttes. Jeg spørr alltid :)

Beklager skrive feil. Ikke en dreven i pad dame.... :)

Skrevet

Har også kjøpt noen allerede.

I tillegg er jeg nesten ferdig med gavene til kalenderne til 3 unger.

Tar ting når jeg dumper over det :)

Skrevet

Wow!

Jeg kunne godt ha tenkt meg å startet nå jeg også, men problemet er jo at jeg ikke vet hva ungene (eller andre) ønsker seg når det blir jul, er jo så lenge til. Størrelser i klær er jo umulig... (dette går jo ikke an å bytte heller, for klær skifter sesong og de tar ikke imot fra tidligere sesonger). Leker kunne jo ha gått, men hva om de har dette fra før av? Til voksne kjøper jeg lite gaver uansett da.

Men når du sier det kan byttes- hva er det du kjøper da? Altså hvor finner du gaver du kan bytte 6 mnd senere? Er du sikker på at de tar imot dette om 6 mnd (hvis du bare spurte om det kan byttes så kan det jo tenkes at de tenkte det ville bli byttet innen feks 3 uker...)

Skrevet

Jeg tviler på at varene kan byttes så lenge etter de er kjøpt.

Skrevet

Jeg skulle også gjerne begynt nå, eller hvertfall i september. Men jeg er så redd for å kjøpe noe mottakeren ikke vil ha, så jeg venter alltid til siste sekund så gavene kan byttes. Hadde jeg vært flink og visst hva jeg kunne kjøpt, hva andre hadde hatt bruk for eller ønsket seg, så kunne jeg gjerne begynt nå.

Skrevet

Jeg har også kjøpt en god del julegaver :) Jeg føler at jeg kjenner de jeg skal gi til såpass godt, at når jeg kommer over den perfekte gaven, så kjøper jeg den. Sååå deilig å slippe stresset i desember, og da kan jeg koose meg med desemberlønnen! ;)

Skrevet

Ja, hva er det du kjøper som du vet er aktuelt til jul og som også kan byttes??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...