Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Faen å lei jeg er av at det jeg sier tydelig går inn det ene øret og ut det andre igjen. Må man flytte før man blir hørt eller er det andre ting som hjelper på de h... mannfolka?
Gjest marmeladen Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Når du finner det ut vil jeg gjerne høre fasiten
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Min er så tosk i dag at jeg håper han kjører utfor!
Gjest marmeladen Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Håhåhå>! Pass deg hva du ønsker nå Men jeg har da hatt slike dager jeg og
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Kjenner til problemet.. I natt kom samboeren hjem fra jobb, sur og grinete og totalt urimlig, etter 5 minutter hjemme fikk han beskjed om at han kunne for pokker meg pelle seg opp igjen til brakka si og sove der i helga :-p I dag er han "furt"... Mannfolk er fine å ha, hadde vi bare kunne fått dem til å prate normalt med oss, uten at de "furter" eller plutserlig avslutter all komunikasjon.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Ja, min bare går også forventer han alt er som før igjen en time etterpå uten å ha gjort noe for at ting skal bli bedre. Sier jeg noe venter han til jeg er ferdig prata, også går han. Nå sa jeg nettopp at denne flyttinga ikke hadde medført seg særlig positivt for min del og at jeg en vakker dag kom til å flytte på nytt. Da ventet han i 5 min, ga meg ett kyss på panna og sa " hade jeg stikker å ser om det et ledig time hos frisøren". Fuckings dritt. Jeg blir så irritert! HI
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Min eksploderer i sinne.Han mistrives sånn på jobben,men får ikke ny selv om vi søker.Så derfor lager han hælvete for alle rundt seg;( er som å ha en tikkende bombe i huset-Har forandret seg så veldig siste året.. er ikke voldelig eller noe bare så jævla sint hele tiden.Tror det er min feil at han ikke får jobb,alle er slemme mot han og ingen av hans problemer er hans skyld og.. grrrr Er så lei av den sippingen og -synes-synd-på-meg-selv.Det er vanvittig usjarmerende. Jeg vil gjerne snakke på en ordentlig måte men det går ikke.Alt jeg sier er et angrep på han og jeg er Så slem. Så barnslig at jeg vet ikke mine arme råd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå