Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Hei. Skal arrangere et utdrikningslag og prøver å få tak i en stripper eller aktmodell til dette. Har googlet og sjekket, men finner ingen i Stavanger området. Noen som har tips? :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Hei. Skal arrangere et utdrikningslag og prøver å få tak i en stripper eller aktmodell til dette. Har googlet og sjekket, men finner ingen i Stavanger området. Noen som har tips? :-) Hva er en aktmodell?
glede <3 Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Hei. Skal arrangere et utdrikningslag og prøver å få tak i en stripper eller aktmodell til dette. Har googlet og sjekket, men finner ingen i Stavanger området. Noen som har tips? :-) Hva er en aktmodell? En som står naken og blir tegnet.. Hun som skal drikkes ut er veldig flink til å tegne så vi synes det hadde vært gøy :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Hei. Skal arrangere et utdrikningslag og prøver å få tak i en stripper eller aktmodell til dette. Har googlet og sjekket, men finner ingen i Stavanger området. Noen som har tips? :-) Hva er en aktmodell? En som står naken og blir tegnet.. Hun som skal drikkes ut er veldig flink til å tegne så vi synes det hadde vært gøy :-) Har du forhørt med bruden at hun er komfortabel med nakne menn i utdrikningslaget? Hadde noen funnet på noe sånt til meg, a la stripper, så hadde jeg forlatt selskapet. Selv om jeg overhode ikke er prippen.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Hei. Skal arrangere et utdrikningslag og prøver å få tak i en stripper eller aktmodell til dette. Har googlet og sjekket, men finner ingen i Stavanger området. Noen som har tips? :-) Hva er en aktmodell? En som står naken og blir tegnet.. Hun som skal drikkes ut er veldig flink til å tegne så vi synes det hadde vært gøy :-) Har du forhørt med bruden at hun er komfortabel med nakne menn i utdrikningslaget? Hadde noen funnet på noe sånt til meg, a la stripper, så hadde jeg forlatt selskapet. Selv om jeg overhode ikke er prippen. helt enig og tror ikke mannen hadde syntes noe særlig om det heller...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Det er jo ganske stor forskjell på en aktmodell og en stripper da! Om bruden er flink å tegne, syns jeg en aktmodell kunne vært gøy, mens en stripper bare er smakløs i mine øyne. Men godt vi er forskjellige
81-Mamma<3<3 Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Tror det er dårlig med strippere i Stavanger... Vet om noen få som har fått tak i, og det er engelske som reiser over av og til. Hørte om en kommende brud som fikk i oppg å finne stripper selv (spørre menn i byen).... Men spørs om venninna di går med på det...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Jeg ville hatt stripper i mitt utdrikningslag, det hører jo til...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Heisann! Ta kontakt på [email protected]. Kjenner til en erfaren aktmodell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå