Gå til innhold

utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Skal arrangere et utdrikningslag og prøver å få tak i en stripper eller aktmodell til dette. Har googlet og sjekket, men finner ingen i Stavanger området. Noen som har tips? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Skal arrangere et utdrikningslag og prøver å få tak i en stripper eller aktmodell til dette. Har googlet og sjekket, men finner ingen i Stavanger området. Noen som har tips? :-)

Hva er en aktmodell?
Skrevet

Hva er en aktmodell?

En som står naken og blir tegnet.. Hun som skal drikkes ut er veldig flink til å tegne så vi synes det hadde vært gøy :-)

Skrevet

Hva er en aktmodell?

En som står naken og blir tegnet.. Hun som skal drikkes ut er veldig flink til å tegne så vi synes det hadde vært gøy :-)

Har du forhørt med bruden at hun er komfortabel med nakne menn i utdrikningslaget? Hadde noen funnet på noe sånt til meg, a la stripper, så hadde jeg forlatt selskapet. Selv om jeg overhode ikke er prippen.

Skrevet

Hva er en aktmodell?

Har du forhørt med bruden at hun er komfortabel med nakne menn i utdrikningslaget? Hadde noen funnet på noe sånt til meg, a la stripper, så hadde jeg forlatt selskapet. Selv om jeg overhode ikke er prippen.

helt enig og tror ikke mannen hadde syntes noe særlig om det heller...

Skrevet

Det er jo ganske stor forskjell på en aktmodell og en stripper da!

Om bruden er flink å tegne, syns jeg en aktmodell kunne vært gøy, mens en stripper bare er smakløs i mine øyne.

Men godt vi er forskjellige ;)

Skrevet

Tror det er dårlig med strippere i Stavanger... Vet om noen få som har fått tak i, og det er engelske som reiser over av og til. Hørte om en kommende brud som fikk i oppg å finne stripper selv (spørre menn i byen).... Men spørs om venninna di går med på det...

Skrevet

Jeg ville hatt stripper i mitt utdrikningslag, det hører jo til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...