Gå til innhold

Dib er jammen god å ha de dagene jeg savner en mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er bare til å lese noen innlegg her inne og så forsvinner savnet fort;-) Guri så deilig det er å slippe å irritere seg over noen mann og slippe problemer med ekser, svigermødre, stebarn osv...:-)

Så til dere andre single der ute, nyt tilværelsen;-)

Og ha en god sommer alle sammen, enten med eller uten en mann:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er og singel. Ble sammen med en mann i 6 mnd, men det fungerte ikke i det hele tatt. Savner IKKE en samboer, for jeg og datteren min har det så fint sammen bare vi to. Kan nyte stillhetens ro etter hun er i seng, og ikke en som maser etter middag eller klesvask. Etter det lille forholdet har jeg innsett at jeg faktisk ikke savner en kjæreste såå mye.. ( For now :) )

Skrevet

Eller for oss som irriterer oss over småting ved mannen en dag- holder å lese et par innlegg om utroskap, mangel på sex, sure mannfolk, sjalu ekskoner og fandens oldemor, så skjønner vi at mannen vår ikke er så ille likevel! ;)

Skrevet

Er så enig. Er singel selv og trives med det :)

Skrevet

Jeg har mann på 26 året, og om jeg skulle bli litt lei og sur, er det bare til å lese litt her. Ikke er han utro, ikke er han lat, ikke fester han og han vil helst være sammen med oss - så da ser jeg at de småtingene jeg irriterer meg over ikke er så ille likevel.

Jeg er jammen glad jeg har han, altså. Tror det hadde blitt stusselig og stille i huset uten han :)

Skrevet

Bra at det hjelper på tilværelsen :) Ikke for å dømme, men jeg forstår ikke folk som bevisst velger bort kjærlighet til en annen person for å kunne være fri, singel, bestemme 100% i livet selv og ha sex med hvem man vil. Trivdes ikke som singel, men bra at noen gjør det da.

Skrevet

Bra at det hjelper på tilværelsen :) Ikke for å dømme, men jeg forstår ikke folk som bevisst velger bort kjærlighet til en annen person for å kunne være fri, singel, bestemme 100% i livet selv og ha sex med hvem man vil. Trivdes ikke som singel, men bra at noen gjør det da.

Kommer an på hva slags kjærlighet du mener.

Jeg trives som singel og kunne aldri i verden går inn i et forhold igjen. Jeg får masse kjærlighet fra barna mine og jeg har masse overskudd å gi til dem. Hva skal man med sex når man ikke er avhengig av det???

Skrevet

Jeg trives som singel og kunne aldri i verden går inn i et forhold igjen. Jeg får masse kjærlighet fra barna mine og jeg har masse overskudd å gi til dem. Hva skal man med sex når man ikke er avhengig av det???

Så du har ikke behov for kjærlighet fra andre enn barna? Noen å trøste deg når du har det tøft? Hengivenhet? Kos? Noen som du vet elsker deg? (nå snakker jeg ikke om barna). Noen å dele sorger og gleder med?

Skrevet

Så du har ikke behov for kjærlighet fra andre enn barna? Noen å trøste deg når du har det tøft? Hengivenhet? Kos? Noen som du vet elsker deg? (nå snakker jeg ikke om barna). Noen å dele sorger og gleder med?

Nei, ikke pr. dags dato. Det er sikkert fordi jeg har vært uheldig når det gjelder menn at jeg velger singellivet :) Det er sikkert koselig med en mann å dele sorger og gleder med, men han har jeg ikke truffet ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...