Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Er ikke akkurat noe moro når mannen surmuler fordi jeg ikke er bra på min egen bursdag, og derfor sa nei til å spise middag ute. Jeg har fått tilbake bihulebetennelse og orker såvidt å gå på jobben.. I hele dag har han sendt småsure mld til meg, og jeg gruer meg til å komme hjem fra jobb på min egen bursdag... I tillegg har jeg sagt til folk at jeg vil ikke feire spesielt, siden jeg ikke ser noen grunn til det, og han er sur pga det også. Jeg har sagt til mannen (før jeg ble syk igjen) at jeg er fornøyd om jeg får bestemme middag, og vi ikke har noen diskusjoner/uenigheter på dagen min. Det klarte han altså ikke. Kjøpte en liten gave til meg selv i går også, men da ble han selvfølgelig sur... Hufff..... Bursdag my asssssssss...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Hva slags idiot av en surpromp er du egentlig sammen med? Bli sur for noe slikt? Tror mannen din må vokse opp. Gratulerer med dagen forresten.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Hehe... les hva du skriver, han hadde sikkert mange planer og gledet seg til å feire deg Men så vil du ikke, orker ikke... dumt av han å bli sur, men på en måte er det vel forståelig? Men du kan jo heller på ingen måte noe for at du er syk... Blir nok koselig likevel, si det som det er, du blir glad for å ha det rolig og koselig sammen bare
*Yuna* Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Så barnslig av han! Hvorfor var det galt at du kjøpte noe?
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 #3 Egentlig tror jeg han hadde sett fram til å gå på byen å drikke etter middagen, og han er sur pga det ikke blir drikkings.. Jeg prøvde å si til han at vi kan ta det igjen en anna gang, og bursdagsfeiring vet han veldig godt at jeg ikke vil ha likevel. Skjønner da bare ikke at det er vanskelig å skjønne..
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 #3 Egentlig tror jeg han hadde sett fram til å gå på byen å drikke etter middagen, og han er sur pga det ikke blir drikkings.. Jeg prøvde å si til han at vi kan ta det igjen en anna gang, og bursdagsfeiring vet han veldig godt at jeg ikke vil ha likevel. Skjønner da bare ikke at det er vanskelig å skjønne.. Jupp og jeg skulle egentlig være anonym, men f*** heller..
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 #4 Aaaaner ikke, men kom fra han: Har du brukt penger på deg selv ja...
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 Hipp hurra, og grattis med dagen!! Han mannen din høres ut som en ordentlig surpadde Mulig han hadde store planer, men du kan jo ikke noe for at du er syk. Er jo bare teit å bli sur for dette, vel?
*Yuna* Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 Huff, det høres kjipt ut! Håper han kommer på bedre tanker innen du kommer hjem
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 1. juni 2012 #11 Skrevet 1. juni 2012 Ja jeg får vel kjøpe et kakestykke hver til oss med hjem og en hvitvin.. Tror jeg utsetter bursdagen en måneds tid jeg.. -Kan man det, he he..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #12 Skrevet 1. juni 2012 #4 Aaaaner ikke, men kom fra han: Har du brukt penger på deg selv ja... Det er derfor det er lurt å ha egne "lommepenger" selv om man har felles økonomi. Vi har en fast sum hver i mnd for å bruke på klær, sminke, hobbyer, reise, trening, cafeturer, og andre ting vi bare har lyst på. Så ingen som kan si noe på hva den andre prioriterer. Felles konto går til alt annet som regninger, lån, barn, mat, felles öpplevelser osv. PS: hvis du ikke vil være anonym så er det enkelt å slette/gjøre om eget innlegg innen en viss tid. Hold muspekeren over ved siden av der det står "rapporter" eller noe sånt, så finner du knappene. Hvis du er på PC altså. Mobil vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #13 Skrevet 1. juni 2012 #4 Aaaaner ikke, men kom fra han: Har du brukt penger på deg selv ja... Det er derfor det er lurt å ha egne "lommepenger" selv om man har felles økonomi. Vi har en fast sum hver i mnd for å bruke på klær, sminke, hobbyer, reise, trening, cafeturer, og andre ting vi bare har lyst på. Så ingen som kan si noe på hva den andre prioriterer. Felles konto går til alt annet som regninger, lån, barn, mat, felles öpplevelser osv. PS: hvis du ikke vil være anonym så er det enkelt å slette/gjøre om eget innlegg innen en viss tid. Hold muspekeren over ved siden av der det står "rapporter" eller noe sånt, så finner du knappene. Hvis du er på PC altså. Mobil vet jeg ikke. Var litt rask her. Men jeg skulle også si at jeg synes mannen din høres veldig kjip ut, håper han ikke er slik til vanlig. OG gratulerer så mye med dagen!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #14 Skrevet 1. juni 2012 Sjarmerende kar du har der Hva tjener han på å sende deg sure meldinger da, tror han du blir bedre av det? Hva skriver han egentlig? Har litt problemer med å skjønne hvordan man kan sende sure meldinger til en som er syk... Jeg håper du klarer å overse gubben, kose deg med det du kjøpte i går og får en fin bursdag tross alt. God bedring og gratulerer med dagen
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #15 Skrevet 1. juni 2012 Er ikke akkurat noe moro når mannen surmuler fordi jeg ikke er bra på min egen bursdag, og derfor sa nei til å spise middag ute. Jeg har fått tilbake bihulebetennelse og orker såvidt å gå på jobben.. I hele dag har han sendt småsure mld til meg, og jeg gruer meg til å komme hjem fra jobb på min egen bursdag... I tillegg har jeg sagt til folk at jeg vil ikke feire spesielt, siden jeg ikke ser noen grunn til det, og han er sur pga det også. Jeg har sagt til mannen (før jeg ble syk igjen) at jeg er fornøyd om jeg får bestemme middag, og vi ikke har noen diskusjoner/uenigheter på dagen min. Det klarte han altså ikke. Kjøpte en liten gave til meg selv i går også, men da ble han selvfølgelig sur... Hufff..... Bursdag my asssssssss... Først og fremst, gratulerer :DD Gå og kjøp deg en is eller noe Klarer du å jobb med bihulebetennelse? Hadde det i vinter, men ble så utslått og dårlig med feber i tillegg at jeg bare lå i sengen hele tiden! Så veit at det er helt forferdelig å ha det. Ignorer mannen din og nyt dagen din så godt du kan
Gjest Dotto Skrevet 1. juni 2012 #16 Skrevet 1. juni 2012 Gratulerer så mye med dagen, håper den blir fin til tross for sur gubbe og sykdom
Eeniemeenie Skrevet 1. juni 2012 #17 Skrevet 1. juni 2012 #3 Egentlig tror jeg han hadde sett fram til å gå på byen å drikke etter middagen, og han er sur pga det ikke blir drikkings.. Jeg prøvde å si til han at vi kan ta det igjen en anna gang, og bursdagsfeiring vet han veldig godt at jeg ikke vil ha likevel. Skjønner da bare ikke at det er vanskelig å skjønne.. Han er sur på deg fordi du er syk og han ikke får drikke seg snøvla dritings..? Er han 15 år eller? Djiiises.. God bedring, og nyt dagen din så godt du kan!
soleia Skrevet 1. juni 2012 #19 Skrevet 1. juni 2012 Gratulerer med dagen!!!! (gubben er ikkje verd nokon kommentar...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå