Gå til innhold

Dere som er våkne nattevakter, har det hendt at dere har sovnet av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var konsekvensen i verste fall? Skal muligens begynne som nattevakt, men det er og ha tilsyn til en bruker i løpet av 10 timer så det er ikke snakk om noe antibiotika eller medisiner som skal gies i løpet av natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt en liten powernap når vi har vært to nattevakter, men på nattevakter der jeg er alene er det uaktuelt.

Skrevet

Nei, jeg Må legge meg ned for å få sove samme hvor trøtt jeg er.

Skrevet

Ja. har sovnet flere ganger, men våkner med en gang alarmen går, noen går i gangen. jobber på sykehjem med 17 demente pasienter og er alene.

Skrevet

Aldri når jeg hadde jobb som nattevakt og var alene. Det finner jeg uforsvarlig! Men jobber nå som nattevakt på sykehus og en VELDIG sjelden gang så har jeg fått tatt meg en powernap sittende i en stol på 20 min. Jobber på en aktiv avd. så skjer ikke sånn veldig ofte!

Skrevet

Prøver ofte å sove litt, men bruker så lang tid på å sovne at somregel er det noen som ringer på alarmen før jeg rekker å sovne.

Har faste runder og alle som bor der har alarm de bruker hvis de trenger hjelp. Flere etasjer så ser ikke alle dørene uansett.

Setter på vekkinga på mobilen til når jeg skal gå runder så ikke noe problem om jeg sovner, alarmene går også på mobilen så våkner med en gang noen ringer.

Men hadde jeg ikke sovet så lett som jeg gjør, hadde jeg aldri turt.

Noen sover jo så tungt at de ikke hører når tlf ringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...