Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Tenkte å kjøpe dukke til ettåringen min idag, men så lurer jeg på hvilken dukke som er best for en på hennes alder? Noen som har noen forslag?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Fikk en dukke til henne til 1 års dagen, husker ikke hva den heter, men den har ikke ekte hår, den har myk kropp, men stive ben, armner og hode om du skjønner hva jeg mener. Den er ikke for stor Og kan kjøpe veldig mye ulike klær til den. Vesla elsker den og må ha med bebi overalt hun er døpt til bebi nemlig. Den kan lukke øynene om den ligger.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Viktigste er vel bare at den ikke er for stor, slik at hun kan ha den med seg, mini sin er med overalt og koses masse med, jeg e rlitt sjalu på bebi som får så mye kyss og kos...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Jeg kjøpte en My little Baby Born til min jente på 1 årsdagen. Den er fra 1 år, er mindre(32 cm) enn vanlig Baby born og har myk kropp. Jenta mi håndterer den langt lettere enn den vanlige Baby Born(har en som hun har arvet) http://www.zapfcreation.com/en/brands-products/baby-born%3Csup%3EA%EF%BF%BD%3C/sup%3E/babyborn-puppenansicht/?id=471 Kjøpte den på Ringo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå