Gå til innhold

Alle tror jeg går på barnerov...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører det stadig. Senest i barnehagen i dag da vi ved levering tilfeldigvis kom inn på alder.

Både jeg og mannen min er midt i 30 årene, og han er ett år eldre enn meg.

Jeg ser nok ut som jeg er akkurat så gammel som jeg er, mens min mann faktisk stadig blir tatt for å være 22-23.

Skjønner det egentlig godt, for han er veldig gutteaktig og kler seg også sånn mens jeg er veldig konservativ og mer voksen i stilen.

Tenker stadig oftere på hva folk egentlig tenker når de ikke vet at vi faktisk er jevngamle.

Tenker de at det er kult at jeg har funnet meg en ung mann eller tenker de "hva pokker skal han med hun gamla der".

Hva tenker du når du ser par der det tilsynelatende er stor aldersforskjell "feil vei"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryr meg egentlig midt der sola ikke skinner ;)

Skrevet

Jeg hadde tenkte heldiggris :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er et foreldrepar i klassen til eldste som er litt der. Han ser ut til å være 23-34, og hun er nok passert 30. Men jeg har ikke tenkt så mye over det annet enn at jeg syns han så ung ut. Han er nok ikke det :)

Nå er mannen min snart 40 og jeg er fortsatt i 20-åra, så det kan jo hende folk tenker sitt om oss og :P

Skrevet

Jeg lurer på det samme angående et foreldrepar i bhg :) Hun ser ut som om hun er et sted i 30-åra, han ser ut som han er 20 :) Men tviler på at det er slik, jeg tipper at de er ca. like gamle. Uansett sånn eller slik så bryr da ikke JEG meg om det ;)

Skrevet

Jeg derimot, jeg ER på barnerov ;)

Skrevet

Hvorfor går du rundt og bekymrer deg for hva andre tenker? det er en dårlig uvane. Drit i alle de andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...