Hilde35 Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Hva er den beste serien dere har sett? Norsk og utenlands... For min del må det være Lillyhammer og Game of Thrones.. Kjeder meg litt på overtid og er mye innpå her for å få tiden til å gå,hehe....
mamma til s@lma Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Tja, det spørs vel hva man liker i utgangspunktet :-) de to som du nevner har jeg aldri sett . Tror ikke jeg har noen som er absolutt best, men liker flere : Grey's anatomi og generelt de fleste medisinske serier,frustrerte fruer , medium , criminal minds, av de gamle : x-files, syvende himmel , big love, mc gyver . Mye forskjellig .
Augustina83 Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Hva er den beste serien dere har sett? Norsk og utenlands... For min del må det være Lillyhammer og Game of Thrones.. Kjeder meg litt på overtid og er mye innpå her for å få tiden til å gå,hehe.... Six feet under er nok min favoritt
Tieran Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 How i met your mother Big bang theory Criminal minds Og så er det flere andre jeg likte til å begynne med, men som har tapt seg utover i sesongene
Julibaby-12 Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 M*A*S*H, har sett alle sesongene hvertfall 5 ganger Mad Men
anna_duck Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Lillyhammer GCB Big bang theory How i met your mother Cougar town The Mentalist Kommer ikke på flere nå..
blå2010+rosa2013 Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 House er fantastisk. Samme med game of thrones, dexter, csi osv!
Mamma til snart 4 Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 Du må laste ned: The Walking Dead! ser også Vampire Diaries, Lillyhammer, two and a half men season 9 greys anatomy ser masse jeg sa, laster ned, Breaking bad er også bra!
November-spire-79 Skrevet 3. juni 2012 #9 Skrevet 3. juni 2012 Frustrerte fruer som nå er slutt Medium Two and a half men Alle elsker Raymond(har alle sesongene på dvd)
Gjest AnneS Skrevet 3. juni 2012 #10 Skrevet 3. juni 2012 DEXTER!!! Og Vampire Diaries er en favoritt også
Sarabi* Skrevet 3. juni 2012 #11 Skrevet 3. juni 2012 GCB Grey's Private Practice The Mentalist Castle How I met your mother Big Bang Theory 2 broke girls
Hubro :) Skrevet 3. juni 2012 #14 Skrevet 3. juni 2012 De to jeg kommer på i farta er "Grey's Anatomy" og "Svarte penger, hvite løgner" Men liker også den danske serien "ørnen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå