Gå til innhold

Fra den stygge andungen til den vakre svanen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere møte en person fra barne-og ungdomsskole i dag.

Den personen var den rene mobbeoffer som dere gjorde narr av på den tiden. Person var rett og slett den stygge andungen som gikk med rare klær og alltid var alene.

Dere møter den personen i dag som har forandret seg til den "vakre svanen".

Hva tenker dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det ofte er sånn jeg, de som var penest og mest populær har forfalt, mens de som ikke stakk seg ut på noen måte har holdt seg godt og gjerne blitt pen på "sine gamle dager".

Skrevet

Hvis dere møte en person fra barne-og ungdomsskole i dag.

Den personen var den rene mobbeoffer som dere gjorde narr av på den tiden. Person var rett og slett den stygge andungen som gikk med rare klær og alltid var alene.

Dere møter den personen i dag som har forandret seg til den "vakre svanen".

Hva tenker dere da?

Jeg er den "stygge andungen" selv. Har vært mobbeoffer, blitt kåret til klassens styggeste samtlige år på videregående, hakka på og fortalt at jeg ikke kom til å bli noe. Per i dag har jeg høyere lønn og utdanning enn samtlige av mobberne, og fra andunge til svane vet jeg ikke, fant vel ut at jeg aldri har vært noe spesielt stygg, men virker sikkert penere nå siden jeg er mer sikker på meg selv. Omgås ikke mobberne den dag i dag.

Hva jeg hadde tenkt hvis jeg møtte en som du beskriver? Jeg hadde gledet meg stort på vegne av vedkommende og hatt respekt for hans/hennes styrke.

Skrevet

Fått dårlig samvittighet for at denne personen hadde en dårlig/vond oppvekst og o hvertfall hvis jeg hadde bidratt til dette. Men det hadde jeg fått uavhengig av om det fortsatt var "den stygge andungen" eller om han/ hun hadde blitt "den vakre svanen".

Jeg ville også sikkert tenkt ; Så flott!!! Hvis personen virkelig stråler i voksen alder så er det mest sannsynelig for at han/hun har det veldig greit i livet!!

Skrevet

Jeg er en sånn :P

Er så vant med å tenke om meg selv at jeg er lubben og stygg, så blir like overraska hver gang jeg blir stoppa på gata og sjekka opp...!! Har visst vokst meg tynn og vakker, men hjernen min har ikke oppfattet det enda (til tross for at jeg har en veldig kjekk mann, objektivt sett, fikk litt sjokk da han la an på meg kan du si..)

Jaja, bedre at det gikk denne veien enn motsatt, man er jo voksen en del flere år enn man er barn/ung ;) Og jeg er penere i 30-åra enn i 20-åra, så dette går veien håper jeg :P;) Hehe

Skrevet

Jeg er vel også litt sånn :) På barneskolen fra 1.-3. klasse tror jeg det var, ble jeg kåret til en av de styggeste i klassen pluss at jeg ble kalt tykk.

Jeg var ingen av delene, men helt vanlig når jeg ser på gamle bilder.

Fra 16-årsalder og oppover har det vel vært motsatt. I en periode ble jeg kåret til bygdas fineste dame hehe... Det er ikke sikkert at det er helt sant heller, men litt morsomt da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...