Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Noe som tilsier at dette ikke skal gå bra? Såret burde ha grodd og jeg er frisk og kan bade? Det er nesten 13 uker mellom.
Kosemosepose Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Det går helt sikkert bra! Så sant såret gror ukomplisert, da. Skal selv ha ks om 4 uker, og satser på sydentur i høstferien.
Gjest Ziva Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Hadde selv ks i mai og var på Kreta i september det året søta ble født. Hvis det gror uten komplikasjoner og infeksjoner så er det ikke noe problem.
It's all about me Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Selv dro jeg til USA nøyaktig 3 mnd etter ks. Hadde faktisk hatt problemer med at såret sprakk opp, så det brukte lengre tid på å gro. Allikevel var magen helt klar til å reise. Lå ikke på stranda dagen lang, men badet mye i basseng.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Slevfølgelig går det nok bra;) uansett om du får noe problemer med såret er det fikset i løpet av 2 uker.Man får evn antibiotika hvis det er noe stress.Såret gror i løpet av 3 dager.De fjernet naglene mine den 4 dagen. Masse lykke til! Ks er en super fin opplevelse:)
Koala *g07* Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Så lenge det ikke tilfaller noen komplikasjoner kan du nok trygt reise i september Jeg var på julegaveshopping en uke etterpå. Og glemte nesten helt av at jeg hadde vært igjennom en stor operasjon kort tid etter. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå