Gå til innhold

Å herregud jenter ;) det er juni jo:-)


dorri

Anbefalte innlegg

Shit! Som tiden flyr:) nå kommer babyene våre som perler på en snor! Er dere klare? Jeg har alt klart nå. Kjøpt det søteste antrekket til lille gull som hun skal ha på seg på vei hjem fra sykehuset. Bilsete kjøpte jeg idag, og kommoden er nymalt og klar til bruk:-) Jippi! Synes jaggu ikke det er lenge siden vi møttes her i oktober jeg. Spente, "morgen"kvalme og glade med tusen spørsmål om alt som var. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tida har gått utrolig fort!!! Men må si tiden går veldig sakte nå om dagen.... Masse vondter og lureri. Flere ganger trodd at nå vil han ut. Men, neida.... Får vel prøve å slappe av den siste tiden. Alt står klart til han skal komme, og jeg er veeeldig klar for å få ut nurket!!!!!!

 

Lykke til!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG var det iallefall riktig mnd, selv om je er ratt redd det står Juli på kalenderen før snuppa her har tenkt seg ut.... men tar alt før full overtid som en bonus :) Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! gleder meg til sånn til å treffe mageboeren, er skikkelig beibi syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe begynte å gråte nå :P ikke lenge til vi får møte våre søte små nei. gleder meg sånn til å være mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe begynte å gråte nå :P ikke lenge til vi får møte våre søte små nei. gleder meg sånn til å være mamma :)

 

Ja nå sitter vi snart med babyene våre i armene. Fantastisk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig :-) masse lykke til jenter! Har shopper siste rest idag, nå er det bare litt vasking osv som står igjen, pluss at jeg skal slappe av og sove masse den siste tiden. er sååå spent på om vi venter gutt eller jente , veldig spennende å snart har vi nurkene våre i armene og kan nytte en fantastisk sommer :-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled dere masse! Som jeg har skrevet hadde Liam det travelt med å komme så mai ble vår mnd :) og nå begynner det å gå seg til her hjemme! Det er helt herlig å ha han her, selv om det har vært mye usikkerhet og mange ting som har snurret rundt i kropp og hode! Men nå begynner mamma rollen å ta over for fullt og det er utrolig deilig! Gled dere og bit tenna sammen og press når dere skal! :) En opplevelse for livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som en evighet siden jeg meldte meg inn her, men samtidig så har tiden gått uendelig fort HELE tiden!

Den går ikke akkurat saktere nå når det er 10 dager igjen til termin..Pauseknapp anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Virker kjempelenge siden, men gått utrolig fort også. Men så ble det juni - og da ble jeg brått UTROLIG rastløs! Veit lissom ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Bare meg som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig! Virker kjempelenge siden, men gått utrolig fort også. Men så ble det juni - og da ble jeg brått UTROLIG rastløs! Veit lissom ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Bare meg som har det sånn?

 

ikke bare du som har det sånn nei.... skikkelig rastløs, og synes tiden går saaakte nå i innspurten.... men, plutselig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...