Gå til innhold

Om 9 timer har jeg eksamen

Anbefalte innlegg

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet (endret)

Og om 15 timer er det Cava og Sommerferie, med stor S ♥

Endret av Lykke Fryd ♥
Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Velkommen etter og lykke til med siste eksamen!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Velkommen etter og lykke til med siste eksamen!

Takk :) Og god ferie til deg!!

Gjest sug lut
Skrevet

Lykke til i dag, da, og husk at faktorenes orden nok ikke er likegyldig her, så ikke start på Cava før eksamen, for eksempel.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Lykke til, både med eksamen og cavaflasken i etterkant :D Høres ut som en real start på sommeren det! :)

Husker våre lærere på uni sa at en dram før eksamen faktisk ikke var så dumt (med mindre man skulle kjøre dit), for da ble man mer avslappet og det var lettere å få gode resultater. Nåja, jeg velger å gjøre ting "the old fashion way" og stille edru og kjip til eksamen. Ikkeno som gjør at du får være i fred som et surt eksamenstryne ;)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

LYKKE TIL ! Det går nok så bra så ;)

er det skriftelig eksamen er nok en dram ulurt. Er det muntlig kan jeg si at det er lurt man blir jo hakket mer skravlete og kreativ med en dram innabords ;) Jeg gjorde det før mine muntlige i både spansk, engelsk, samfunnsfag og relgion (relgion er dumt da ble jeg engasjert og ikke obejktiv)

Hold oss oppdatert Lykke Fryd håper du holder hodet like kaldt som cavaen =)

Skrevet

Jeg er ferdig med eksamen nå og håper du er ferdig med din du også! Hvorfor har ikke jeg cava? Farsken også, burde ha noe å feire med...

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

F E R D I G ! Hurra :)!!! Gikk veldig bra og puh, nå er jeg lettet. Sliten og lettet med Cava og sjokolade i sekken som premie med jentene når hun som er minst har sovnet.

Du burde absolutt feire, Verbena. Skynd deg før polet stenger eller snylt på naboene ;)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

GRATULERER med vel overstått så flinke dere er Lykke Fryd og Verbena! Håper du har fått tak i bobler av noe slag Verbena og ejg håper du er godt nedi flasken Lykke Fryd ;)

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...