Gå til innhold

Hvem blir bedt i navnefest?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom man velger å ikke feire med tradisjonell barnedåp, men velger navnefest, hvem er det da vanlig å be?

 

Vi har i anledning våre barns tradisjonelle barnedåper bedt faddere, besteforeldre og våre søsken med familier.

 

Nå har det seg slik at min samboers bror med familie skal ha navnefest for deres nyfødte, men vi er ikke bedt. Mulig dette er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Vi ba samme som til dåpen, altså besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler med barn og et par andre som betyr mye for barnet og oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...