Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Dersom man velger å ikke feire med tradisjonell barnedåp, men velger navnefest, hvem er det da vanlig å be? Vi har i anledning våre barns tradisjonelle barnedåper bedt faddere, besteforeldre og våre søsken med familier. Nå har det seg slik at min samboers bror med familie skal ha navnefest for deres nyfødte, men vi er ikke bedt. Mulig dette er vanlig?
Gjest Mentha & Junior Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Vi ba samme som til dåpen, altså besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler med barn og et par andre som betyr mye for barnet og oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå