Rose04 Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Ja, jeg tok det da jeg var 12 uker. (vet ikke om man kan gjøre det hele graviditeten da) Blødde/spotta litt mørkt blod i 2 dager etterpå, men det var visst helt normalt da de har pirka oppi der.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har tatt det under begge mine svangerskap, men har hørt i ettertid at celleforandringer kan komme pga graviditeten. Så kanskje greit å ta en test når man ikke er gravid også.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har 10 uker til termin, kanskje like greit å vente til etterpå da? hi
TPK Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Sikkert best å ta det på 6-ukers kontrollen etter fødsel. Hva er det som haster?
lille_Harepus Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Jeg skal ta på 6 kontrollen. Jeg har også det samme som "kira med en av hver" at man kan få falsk positiv prøve pga hormonforandringer under graviditeten. Gynekologen min sa forresten at det ikke var farlig å ta celleprøver når man var gravid, men jeg velger forsatt å vente. Føler ikke for å få noe opp i livmorhalsen mens jeg er gravid, uansett hvor ufarlig det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå