craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Renholdsarbeider på hotell. Trives, både og. Men ingen fremtidsjobb:-)
Magehus Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Jeg jobber som lærer. Trives godt, men er fryktelig slitsomt. Mye jobb, lite tid, krevende - føler hele tiden at jeg er "litt bakpå". Hvis det ikke blir litt lettere med årene, kommer jeg nok ikke til å bli i yrket karrieren ut.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 sykepleier og nei. Holder på å etterutdanne meg til lærer.
Von Hertelhofen Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Sykepleier. Ja jeg trives delvis, men føler ikke at jeg har funnet min "nisje" her i livet ang karriere. Jeg lengter på en måte etter noe mer... Men har ennå ikke funnet ut hva det er.
Cat.68 Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Jeg er hjelpepleier og arbeider på en avlastningsbolig for barn og ungdommer og på et bofelleskap for voksne med psykiske og fysiske funksjonshemminger. ELSKER jobben min. Men den er dessverre litt for tung for meg pga kronisk ryggsykdom så jeg er begynt å se meg om etter en lettere jobb.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 NAV Forvaltning. Trives, men vil på sikt ha en jobb der jeg har med mennesker å gjøre, ikke bare papir. Men med små barn og en travel hjemmesituasjon er dette ypperlig noen år til ungene blir større.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 Nå har jeg kopiert halve innlegget til Magehus: Jeg jobber som lærer. Trives godt, men er fryktelig slitsomt. Mye jobb, lite tid, krevende - føler hele tiden at jeg er "litt bakpå". Så langt er jeg ekstremt enig, kan føye til et "veldig" mellom trives og godt. :-) Og jeg blir nok i yrket, tror jeg, selv om det er slitsomt, så er det også innmari moro og givende.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 31. mai 2012 #10 Skrevet 31. mai 2012 Jobber med rekruttering av ingeniører til olje-og gassbransjen. Trives egentlig ganske godt, men må innrømme at det til tider kan være litt slitsomt å høre på folk som skryter av seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå