Gjest Siklerotte Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 jeg bare nevner det. Ferdig med eksamenshelvete (20 kilo lettere). Nå kan sommeren og soling nytes uten et eneste snev av dårlig samvittighet. WOHO!
Verbena Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Dustefjært!!! BLæ...... Nynorsk skriftlig i morgen å jeg er så motivert at det er helt utrolig .... NOT!! Men jeg henger meg på den ferie greia senest klokken 14 i morgen. (ferie fra skole og lesing vel og merke, jobben må holde ut med meg 4uker til)
VandelSandel Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Gratulerer, verdens beste følelse (om man ikke tror man har strøket, vel å merke) Nøyaktig 14 dager igjen til siste eksamen og sommerferie, sommerferie, sommerferie her.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Gratulerer (og jeg skal ikke tilbake på jobb før i januar...., men mammaperm er kanskje ikke helt ferie?)
Gjest Mentha & Junior Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 (endret) Gratulerer med vel overstått og en sommer og sol foran deg! Her ble høsten offisielt innviet med fyr på peisen og sludd på ruta. Hurra. Endret 31. mai 2012 av Mentha & Junior
Gjest sug lut Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Så bra å være ferdig, flott for deg - da kan du kanskje sende en vennlig tanke til oss som snart mottar bunken med ditt åndsverk og ikke får ferie før nærmere høsten av den grunn... sukk.
Gjest Siklerotte Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Takk, takk takk, takk og takk. Jeg tror nok mine eksamensbesvarelser blir en fryd for sensor å lese (faktisk helt overbevist), men vennlig tanke sendes uansett, jeg har noen til overs for de som fortsatt må slite. Lykke til Verbena og VandelSandel! Og sist men ikke minst - mammapermisjon er ikke ekte ferie. Men det er dette!
stoltforelder1 Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 Gratulerer! Sykt deilig Har min siste i jus nå på onsdag. Gleder meg max til å bli ferdig, skal rett ut og renske byen for alkohol
Gjest sug lut Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 Dustefjært!!! BLæ...... Nynorsk skriftlig i morgen å jeg er så motivert at det er helt utrolig .... NOT!! Men jeg henger meg på den ferie greia senest klokken 14 i morgen. (ferie fra skole og lesing vel og merke, jobben må holde ut med meg 4uker til) Lykke til i dag - hva er vel en puslete eksamen for dama som kan kutte ut cola! Full fart framover alle veier, Verbena, og snart er klokka to og du er eit fritt menneskje!
Verbena Skrevet 1. juni 2012 #11 Skrevet 1. juni 2012 Takk takk!! Var et fritt menneske klokken 11.45 gitt! Effektivt med disse eksamene når man får lov til å skrive på pc Undres litt på hva det skal feires med... men en ting er sikkert feiringen skal ikke skje i bikini, jeg legger ned veto på så kaldt vær som i dag i juni!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå