Gå til innhold

Den minste boksen som er i BareMinerals starter kit, hva heter den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Base? Bruker den rundt øynene. ANer ikke jeg, men skulle bestille ny på nett. Hvor kan jeg bestille fra? Og noen som vet hva den heter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det mineral veil da? Man får jo 4 bokser såvidt jeg kan huske, to farger til ansiktet, en solpudder og en mineral veil til å ha som finnish tilslutt.. Mener mineral veil er den minste boksen....

Skrevet

Mineral veil er i stor boks. Husker ikke hva den lille heter, sjekka men det står ikke på boksen :/

Skrevet

Veil = pudder.

Mener du summer bisque/bisque? Altså consealer?

Ellers så vet jeg at de har en spesiell en til bruk rundt øynene, men husker ikke navnet dessverre.

Skrevet

Mineral veil er den store. SJekket min lille og, men står ingenting

Skrevet

Base? Bruker den rundt øynene. ANer ikke jeg, men skulle bestille ny på nett. Hvor kan jeg bestille fra? Og noen som vet hva den heter?

Kjenner ikke start-kitet ... men... Bisque kanskje? Den er som et slags dekk-pudder. God til å dekke over rødhet. Ellers bruker jeg noe som heter Well Rested fra Id rundt øynene. Den dekker mørke ringer, men er ikke så godt egnet hvis man begynner å få rynker rundt øynene.. Det fremhever rynkene synes jeg, så jeg er på leting etter noe annet. Før jeg fikk noe særlig med rynker var den imidlertid super. Bedre enn bisque rundt øynene..

Skrevet

Kjenner ikke start-kitet ... men... Bisque kanskje? Den er som et slags dekk-pudder. God til å dekke over rødhet. Ellers bruker jeg noe som heter Well Rested fra Id rundt øynene. Den dekker mørke ringer, men er ikke så godt egnet hvis man begynner å få rynker rundt øynene.. Det fremhever rynkene synes jeg, så jeg er på leting etter noe annet. Før jeg fikk noe særlig med rynker var den imidlertid super. Bedre enn bisque rundt øynene..

Bli Vakker har forresten masse rimelig Id pudder. Eller strawberrynet hvis det finnes fremdeles..

Skrevet

Ja, Well-rested for eyes var det den het ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...