Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 lurer på en ting.. når en har født før termin, er det da stor sjanse for at neste også kommer før termin? venter nr 2, første kom 2 uker før termin... noen erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Min første kom 13 dager før termin, andre kom 1 dag før termin... Men så kom tredje 17 dager før termin, og fjerde 15 dager før termin, så tendensen hos meg er at jeg føder før termin. De sier det er stor sjanse for gjentagelse, enten bruker du 38 uker på å produsere et barn, eller du bruker 41 og sjansen for at du føder før termin igjen er stor. Men ingen regel uten unntak selvfølgelig så du kan jo ikke vite.
<3 mine søte små<3 Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 gutten kom 1 uke før termin jenta kom 1 uke etter termin ( ble satt i gang)
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Første (jente) kom 8 dager før. Siste mann (gutt) kom 21 dager før. Var IKKE helt klar da for forventet i allefall en uke til. Meen var deilig å bli ferdig. Og frisk å fin var han også. (begge fødselene startet med rier av seg selv)
malingus Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Min förste kom nesten 5 uker för termin. ' Andremann kom 2 uker för termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå