Gå til innhold

Hvilke navn er snobbe navn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

samboer og jeg har en diskusjon på gang, artig å høre deres syn på "snobbe navn"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Preben. Carl-Aksel. Carl-Gustav. Victoria.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Preben ;)

Skrevet

Preben, Ingrid, Ingebjørg. Vegard, Vebjørn, Kristin, Håvard, Astrid, Georg.

Skrevet

Haha jeg kjenner en som heter Preben. Oppvokst sammen med meg på bondelandet,hadde oftest blått hår. Så langt fra soss man kommer :D

Skrevet

Mikeline, Fredrikke, Aksel og August.

Skrevet

Det er så morsomt at så mange forbinder navnet Preben med et snobbenavn :D Den eneste Preben jeg vet om er alkoholiker og en slags "byoriginal" om jeg kan kalle ham det, uten at jeg kjenner ham personlig.

Skrevet

Preben er ikke soss der jeg kommer fra heller. Men det gjelder også Håkon, Vebjørn, Vegard og Håvard. Helt vanlige gutter.

Skrevet

jeg synest at desse nymoderne navnene er litt snobbete.

nathaniel, lysander, sandra, Sienna, osv

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Harald, Ludvig, Sebastian, Oscar, Aksel, Ola, Fredrik

 

Julie, Mille, Celine, Marie, Ingeborg, Alexandra, Live, Ingrid

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

jeg synest at desse nymoderne navnene er litt snobbete.

nathaniel, lysander, sandra, Sienna, osv

 

Jeg syntes de er "wannebe" snobbete, men det er ikke gamle gode snobbe navn av fin betydning, mener jeg...

Skrevet

Vel, vil ikke si mobbenavn. men rare navn her hvor jeg er fra er sånn typ Renate-Michelle,

Jessica-Lovise

Linda-Vanessa

 

Skrevet

Djises. Snobbenavn. Ikke mobbenavn. Ja litt for sent på kvelden:-)

Skrevet

Lena, kristin, angelica . Fordi jeg har møtt på disse :P

Skrevet

Victoria, Lovise, Angelica, Sofia, Marielle, Alexandra, Beatrice, Aurora

 

Phillip, William, Sebastian, Christian(med ch),

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Djises. Snobbenavn. Ikke mobbenavn. Ja litt for sent på kvelden:-)

 

 

Muhaha! Fantastiske eksempler dog, her er materiale til en ny tråd!

Skrevet

Helt klart Didrik øverst på listen.

Skrevet

Hæ, Ingrid, Ingeborg, Kristin, Håkon???? osv osv

Helt vanlige navn det da!!!!

Men nå er jeg kanskje litt skadet da jeg har vokst opp på oslo vest.

 

Jeg tenker heller Phillip, Aksel, Julie, Henriette, Peder, Herman, Henrik, Helene. Men for meg er dette også helt normale og fine navn.

Enig i at det med Preben er en myte... Har aldri møtt en snobb som heter det.

Skrevet

Victor, Herman, Fabian

Michelle, Victoria, Caroline

Skrevet

Jeg har møtt en snobb som heter Preben! Drittsekk var han også for øvrig.... :-/

Skrevet

Fabian, Norman, Didrik, Carl, August

 

Victoria, Christine, Caroline

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Fabian, Didrik og Preben scorer høyt, Martine, Victoria og Celine er vel gode kandidater på jente-siden.

Skrevet

Gutter: Didrik, Phillip, Preben.

 

Jenter: Celina, Charlotte, Victoria, Henriette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...