Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 samboer og jeg har en diskusjon på gang, artig å høre deres syn på "snobbe navn"?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Preben, Ingrid, Ingebjørg. Vegard, Vebjørn, Kristin, Håvard, Astrid, Georg.
min<3 Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Haha jeg kjenner en som heter Preben. Oppvokst sammen med meg på bondelandet,hadde oftest blått hår. Så langt fra soss man kommer
Tigerpote Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Det er så morsomt at så mange forbinder navnet Preben med et snobbenavn Den eneste Preben jeg vet om er alkoholiker og en slags "byoriginal" om jeg kan kalle ham det, uten at jeg kjenner ham personlig.
SmellyCat Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 Preben er ikke soss der jeg kommer fra heller. Men det gjelder også Håkon, Vebjørn, Vegard og Håvard. Helt vanlige gutter.
<3 mine søte små<3 Skrevet 31. mai 2012 #10 Skrevet 31. mai 2012 jeg synest at desse nymoderne navnene er litt snobbete. nathaniel, lysander, sandra, Sienna, osv
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 31. mai 2012 #11 Skrevet 31. mai 2012 Harald, Ludvig, Sebastian, Oscar, Aksel, Ola, Fredrik Julie, Mille, Celine, Marie, Ingeborg, Alexandra, Live, Ingrid
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 31. mai 2012 #12 Skrevet 31. mai 2012 jeg synest at desse nymoderne navnene er litt snobbete. nathaniel, lysander, sandra, Sienna, osv Jeg syntes de er "wannebe" snobbete, men det er ikke gamle gode snobbe navn av fin betydning, mener jeg...
Von Hertelhofen Skrevet 31. mai 2012 #13 Skrevet 31. mai 2012 Vel, vil ikke si mobbenavn. men rare navn her hvor jeg er fra er sånn typ Renate-Michelle, Jessica-Lovise Linda-Vanessa
Von Hertelhofen Skrevet 31. mai 2012 #14 Skrevet 31. mai 2012 Djises. Snobbenavn. Ikke mobbenavn. Ja litt for sent på kvelden:-)
Toocute Skrevet 31. mai 2012 #15 Skrevet 31. mai 2012 Lena, kristin, angelica . Fordi jeg har møtt på disse
Tyttebærsyltetøy Skrevet 31. mai 2012 #16 Skrevet 31. mai 2012 Victoria, Lovise, Angelica, Sofia, Marielle, Alexandra, Beatrice, Aurora Phillip, William, Sebastian, Christian(med ch),
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 31. mai 2012 #18 Skrevet 31. mai 2012 Djises. Snobbenavn. Ikke mobbenavn. Ja litt for sent på kvelden:-) Muhaha! Fantastiske eksempler dog, her er materiale til en ny tråd!
holaho Skrevet 1. juni 2012 #20 Skrevet 1. juni 2012 Hæ, Ingrid, Ingeborg, Kristin, Håkon???? osv osv Helt vanlige navn det da!!!! Men nå er jeg kanskje litt skadet da jeg har vokst opp på oslo vest. Jeg tenker heller Phillip, Aksel, Julie, Henriette, Peder, Herman, Henrik, Helene. Men for meg er dette også helt normale og fine navn. Enig i at det med Preben er en myte... Har aldri møtt en snobb som heter det.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #21 Skrevet 1. juni 2012 Victor, Herman, Fabian Michelle, Victoria, Caroline
Light of my life Skrevet 1. juni 2012 #22 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har møtt en snobb som heter Preben! Drittsekk var han også for øvrig.... :-/
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #23 Skrevet 1. juni 2012 Fabian, Norman, Didrik, Carl, August Victoria, Christine, Caroline
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 1. juni 2012 #24 Skrevet 1. juni 2012 Fabian, Didrik og Preben scorer høyt, Martine, Victoria og Celine er vel gode kandidater på jente-siden.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #25 Skrevet 1. juni 2012 Gutter: Didrik, Phillip, Preben. Jenter: Celina, Charlotte, Victoria, Henriette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå