Gå til innhold

NAV vil ikke ha pengene mine.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke stoppet betalingen av kontantstøtte når mini begynte i barnehagen(barnehagen sa de gjorde det, men vet ikke hva som har skjedd)...Jeg ringte med en gang jeg så kontantstøtta var kommet inn og sa ifra at den skulle vært stoppet.

 

De sa da at de skulle ordne det og jeg kanskje fikk en giro for tilbakebetaling... og fikk jeg ikke det kunne jeg kontakte dem igjen...mener jeg snakket 2 ganger med dem(be bare sendt videre og videre), betalingen ble stoppet, men her sitter jeg enda med penga fra den mnd. jeg ikke skulle ha for....

 

Flere som har opplevd dette?Fikk dere giro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, ja to ganger faktisk! Ikke kontantstøtte da... men følte til slutt jeg tvang på dem penger :P Ringte jo til slutt hver dag for å få ordnet opp for meg, men det var ikke bare enkelt :P

Skrevet

Jepp, giro kom etter et år. De er som elefanter - glemmer aldri. :) Så bare å gjemme de pengene.

Skrevet

Du har krav på kontantstøtte første måneden ungen går i barnehage da, den blir ikke stoppet før måneden etter at du begynte. Så første måned i barnehagen er i realiteten gratis siden du får kontantstøtten å betale med...

Skrevet

Kravet kom her også. Tok noen måneder bare.

 

Her var det snakk om OS. Begynte å jobbe - til tross for at jeg sa ifra, leverte kontrakt og sendte mail kom OSen inn på konto. Var glad jeg hadde kontroll på økonomien og satte bort pengene da kravet på drøyt 20 000 kom...

Skrevet

jeg kan ta dem jeg altså... Vil du ha kontonr mitt?

Skrevet

Jeg fikk krav om tilbakebetaling etter nesten tre år! Og da hadde jeg ringt samme dag jeg oppdaget pengene på konto (feilutbet.).

Skrevet

Man har, som en her over skriver, krav på kontantstøtta første md etter barnet begynte i bhg. Jeg kan altså ikke se at du skylder NAV noe dersom det kun er en måneds utbetaling du mener å ha fått for mye.

Skrevet

Du får vente å se om det kommer noe krav. Ikke sikkert det kommer noe, har ti år gamle greier de ikke har krevd, fikk beskjed på å vente til jeg fikk krav, noe som aldri kom. Det var mye penger.

 

Har noen greier fra 2009, noe attførings greier, bare 1300 jrg kontaktet dem, og opplyste om feil, de sa jeg får vente på påkrav. Jeg venter fremdeles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...