Gå til innhold

Hvor mange barn er MANGE barn for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange barn kan en familie ha før dere tenker at "oj, de har mange barn"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. 8+.. Nei, vet ikke. Tror det kommer helt an på familien og hvordan de oppdrar barna. Har 4søskenbarn med null oppdragelse, og ingen grenser. Der tenker jeg at foreldrene har for mange barn.. Ei jeg jobber med har 8barn, og syns egentlig ikke at hun har for mange. Hun kunne sikkert hatt 2til uten problemer. :P

Skrevet

Synes fire barn er mange barn, men er jo ganske vanlig det også. Har man fem unger kan man like gjerne starte egen barnehage spør du meg. Men jeg har bare ett barn selv, og kanskje får jeg et til en dag. Ikke fordi JEG har så himla lyst på en unge til, men fordi jeg ønsker at sønnen min skal få en lillesøster (eller helst lillebror).

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Naboen på ene siden her har 12 (!) barn. Det synes jeg er mange det.... !

Så når kona der spør hvordan det går med babyen (min nr 2), så tør jeg ihvertfall ikke si at jeg er sliten ;)

Skrevet

4 barn er mer og mer normalt i mine øyne.

5-6 unger, da har man hendene typisk fulle.

Skrevet

Fire barn eller flere er mange.

Tre ville føltes som mange hvis de var mine egne. Det holder med to for meg!

Skrevet

Fire barn og oppover er mange barn i mine øyne. Hva som er FOR mange barn kommer helt på foreldrene.

Jeg har en svigerinne som har et barn, og det er altfor mye for henne, mens en venninne som har fire godt kunne hatt det doble uten problemer :)

Skrevet

For meg personlig holder det med to, men fire er mange..

Skrevet

På skolen der jeg har barna mine er det en mamma som nettopp fikk sitt åttende barn, det synes jeg er mye.

Kjenner også et par som har fem jenter, det er jo også ganske mange.

Selv har jeg fire barn og ser jo at det blir en livsstil å følge opp såpass mange så det passer nok ikke for alle. Men jeg synes ikke jeg har så mange barn, jeg er eldst av fem søsken selv :)

Skrevet

Svigermor har 13, det er mange det! :)

Skrevet

Tre eller fire er nok ønsket her. Har to og syns det går veldig fint. Tenker endel på oppfølging fremover (skole, fritidsaktiviteter ol.) - klarer vi fler enn tre?!

Syns vel at fem eller fler er mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...