Gå til innhold

Vel, bare i tilfelle man hadde glemt at mensen var om hjørnet...

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Fredelig vandring inn på Rimi en kveldsstund for å kjøpe kjøkkenpapir, brød, makrell i tomat og andre prosaiske nødvendigheter. Og så plutselig ender jeg opp med opptil flere sjokolader, hvorav en bare er papir innen vi kommer til kassa, og en pose pottis bare til meg (det siste er viktig) legges kjapt ned i kurven, og jeg kommer hjem og spiser fem skiver nybakt brød uten at det virker som det i det hele tatt er i nærheten av å være nok på noe vis og snart er pottisen åpna, bare ungen legger seg. Først i ettertid av kjøpe- og eteraset slår det meg at grunnen til at jeg (ref slanketråden) er feit og pisslei er at jeg har pms som ei sinnsyk ku. Det forklarer også impulsen til å mose en åtteåring opp i veggen på butikken (ikke min unge selvsagt, men en motbydelig en, en komplett dritunge, men dog).

Og da er det bare å gå ut av slanketråden og lage denne her i stedet, for mot pms kjemper man forgjeves, det får bare gå sin gang. Hvor er pms-farmen når man trenger den?

Pms er naturens måte å sørge for at du ikke er tom for ob når det gjelder.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Føler med deg. Jeg har verdens største kaloribombe av en sjokoladekake i ovnen, og har egentlig ikke helt skjønt hvorfor jeg _måtte_ bake den før jeg leste innlegget ditt. Pms, såklart.

Har forøvrig liten tro på pms-farmen ettersom de aller fleste deltakerne ville vært på sykehus etter få dager. Men seertallene ville nok vært i taket så lenge det varte. Bare pms-kvinnfolk stuet sammen på noen få rom? Drama guaranteed! Ikke et kameracrew i verden som ville turt å ta på seg en sånn jobb.

Gjest amandine
Skrevet (endret)

D'ække bare deg, luten! Og tro om ikke mor løvehjerte er aldri så lite fysen hun også he he. Her durer ismaskinen freidig ivei i frysen, mmmm rekker akkurat en yoghurt-is før jeg legger meg. Vanilje som sådan, med honning og røstede pinjekjerner mmmm

Endret av amandine
Gjest sug lut
Skrevet

Haha, det var en artig tolkning av pmsfarmen, rett og slett Farmen-konseptet med bare pms-kjerringer? Mye bedre! Men hvis søkemotoren funker kan du/jeg/NOEN finne den opprinnelige pms-farm-tråden, det er egentlig et veldig godt konsept!

Gjest sug lut
Skrevet

Altså, kranglerne har fått synkron-mens? DET er et forskningsprosjekt verdig!!!!

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

pms drit her og, eller jeg går på p-piller, men shitau må jo skylde på noe og er ekstremt søtsugen og siden jeg ikke er preggis er pms neste på listen..

Fikk dyttet i meg en kanelbolle i går, og en pose smågodt og pringles i dag, har en vørterøl på kjøl, og det e rjo sunt da =)

Har meldt meg litt ut av den slanke tråden jeg også Luten, tenker at ettersom bikinisesongen har vært (pinsen) og det nærmer seg høst og kakao kan jeg like gjerne jobbe mot vinterkroppen kontra sommerkroppen, trenger spekket om det skal bli en like sabla kald vinter i år :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg føler ikke med deg, jeg misunner deg. Viktig å nyte litt (masse, masse, masse dritt), og PMS er jo en god nok unnskyldning. Det er mangel på nytelse og altfor mye trening som gjør at jeg liker bikinisesongen, men noen ganger hadde det vært deilig om jeg bare kunne gi meg selv PMS-diagnosen og spise to kilo smågodt, bare fordi man må.

Skrevet

Hehe... der kobla jeg hvorfor jeg faktisk har bakt kake til helga, pluss rundstykker, og spiser nå kokesjokolade av mangel på noe annet godis i huset, alt til tross for at vi har hatt tre selskaper de siste fire dagene med mer enn nok kaker og godsaker- men jeg er stappmett nå da, men likevel lyst på-- noe godt ?? Er heldig å slipper å tenke på slanking jeg da... men sunt er det neppe.... noe jeg strunter i;) Godt vi er flere :)

Skrevet

Derfor jeg sitter å trøkker innpå sjokolade, og MåTTE kjøpe den colaen jeg egentlig godt kunne klart meg uten. For egentlig synes jeg ikke den brusen er noe god i det hele tatt... ÆSJ... og jeg har håpt at ammingen skulle holde denne dritten unna.. HULK..

Skrevet

D'ække bare deg, luten! Og tro om ikke mor løvehjerte er aldri så lite fysen hun også he he. Her durer ismaskinen freidig ivei i frysen, mmmm rekker akkurat en yoghurt-is før jeg legger meg. Vanilje som sådan, med honning og røstede pinjekjerner mmmm

WTF?! Jeg HAR mensen, så det skulle i følge litteraturen ikke være noen grunn til å være sur lenger, så da er det bare det at dette helvetes stresset med brukermoderatorer som opererer som de vil, plager meg mer enn alskens hormoner på tyttebærtur.

Jeg kommer til å være sur for dette til evig tid, med mindre noen får sparken som morgenfugl på en kvist som sletter og låser som det passer dem.

:*

Skrevet

Jeg spiser forresten potetgull med dipp.

Halleluja! B)

Gjest sug lut
Skrevet

WTF?! Jeg HAR mensen, så det skulle i følge litteraturen ikke være noen grunn til å være sur lenger, så da er det bare det at dette helvetes stresset med brukermoderatorer som opererer som de vil, plager meg mer enn alskens hormoner på tyttebærtur.

Jeg kommer til å være sur for dette til evig tid, med mindre noen får sparken som morgenfugl på en kvist som sletter og låser som det passer dem.

:*

Vi er uendelig utholdende. Vi kan pushe tråden til helvete fryser, og vi kan lage fire nye hver dag - hver av oss. Det må da være mulig for et nettsted å si "vi forholder oss til norsk lov" eller "vi forholder oss til følgende random ideer om hva vi vil og ikke vil ha".
Skrevet

"Når vi moderatorhønene har det litt vanskelig på hjemmefronten, så tar vi kranglefantene på DiB for oss en etter en."

"Dette kan vi ikke forklare bedre."

"Beklager at dere syns vi er teite, men det er deres skyld."

Gjest sug lut
Skrevet

"Når vi moderatorhønene har det litt vanskelig på hjemmefronten, så tar vi kranglefantene på DiB for oss en etter en."

Hvor er "liker veldig"-knappen :D?

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Liker, men får ikke til (eller lov?? :S) å like dere..

Skrevet

Hvor er "liker veldig"-knappen :D?

Spør Moderator! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...