silje1989 Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 noen som ser på? hvem håper dere vinner. jeg håper camilla og andreas.
4blir5 Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Jeg håper Vida og Miguel vinner! Andreas har surfet gjennom det hele og fått "pækkern" for den minste ting uten at noe har rammet han. Og Camilla er jo bare nasal og plagsom! Dennis eller Stian burde gått all the way, men når det ikke er mulig stemmer jeg for det andre paret ;-) SEr ikke på nå da, da TV er okkupert, får se online senere!
Tigerpote Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Av de som står igjen liker jeg igrunnen bare Vida...
It's all about me Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Drømme-resultatet ville vært at Miguel vant og slapp kula. Men at en slipper kula går forran at Miguel vinner, så hvis han ikke har noen planer om å slippe dem heier jeg på Camilla.
silje1989 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2012 jeg skjønner ikke helt det der med å slippe kula?? er det sånn at den som slipper kula får pengene på en måte? eller åssen er det?
Tigerpote Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 jeg skjønner ikke helt det der med å slippe kula?? er det sånn at den som slipper kula får pengene på en måte? eller åssen er det? Ja, den som slipper kula får alle pengene selv.
silje1989 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2012 jeg skjønner ikke helt det der med å slippe kula?? er det sånn at den som slipper kula får pengene på en måte? eller åssen er det? Ja, den som slipper kula får alle pengene selv. håper ingen slipper kula da. syns det blir dårlig gjort.
Tigerpote Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 jeg skjønner ikke helt det der med å slippe kula?? er det sånn at den som slipper kula får pengene på en måte? eller åssen er det? Ja, den som slipper kula får alle pengene selv. håper ingen slipper kula da. syns det blir dårlig gjort. Camilla Må slippe kula, fordi hun skrev under på en kontrakt om at hun skulle det. Dette for å få komme inn i spillet igjen.
silje1989 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2012 jeg skjønner ikke helt det der med å slippe kula?? er det sånn at den som slipper kula får pengene på en måte? eller åssen er det? Ja, den som slipper kula får alle pengene selv. håper ingen slipper kula da. syns det blir dårlig gjort. Camilla Må slippe kula, fordi hun skrev under på en kontrakt om at hun skulle det. Dette for å få komme inn i spillet igjen. det slapp hu nå, faen
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #10 Skrevet 31. mai 2012 Det er jo klart at ingen tørr å slippe kula, men håper virkelig at en gjør det!! Hadde vært ganske stilig.
silje1989 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #11 Skrevet 31. mai 2012 Det er jo klart at ingen tørr å slippe kula, men håper virkelig at en gjør det!! Hadde vært ganske stilig. vida gjorde det hu synes synd på miguel.
Tigerpote Skrevet 31. mai 2012 #12 Skrevet 31. mai 2012 Det er jo klart at ingen tørr å slippe kula, men håper virkelig at en gjør det!! Hadde vært ganske stilig. ..............og det var det!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #13 Skrevet 31. mai 2012 Ja, så det, og det var stilig. Er vel første som har gjort det, tror jeg?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå