Gå til innhold

Minste barnet til Martha og Ari. Kledd som gutt???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er da ikke gutt bare for at man går i bukse og genser? Da er jeg gutt 6 av 7 dager i uka jeg kanskje?

Skrevet

Man er ikke gutt fordi man går i bukse og genser, men akkurat dette antrekket var veldig "guttete" og spesielt for en feiring.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor noen er så negative til barna til Martha og Ari. Barna er jo nydelige. Kanskje noen som bare er misunnelig. HI, hun er da ikke kledd som en gutt. På tide å sjekke synet kanskje??

Skrevet

Synes vel også at dette var ganske så guttete kledd.

Men reagerte vel mest på stilen i forhold til den store dagen. Man pynter seg da litt mer for en så stor dag?

Skrevet

Jeg er faktisk enig i at det så ganske guttete ut. Minner meg om noen av genserne jeg bruker til min gutt ;)

Skrevet

Hvilken glede får man av å kritisere utseendet og klesstil til et uskyldig lite barn?

Skrevet

Jenta var nydelig og hun er et elite barn, som burde slippe at voksne folk sitter å mobber klærne hennes.

Skrevet

Hvilken glede får man av å kritisere utseendet og klesstil til et uskyldig lite barn?

Nå er det ikke barnet som kritiseres, men Martha og Ari sitt valg av klær til hun.

Jada, barn har sin egen vilje, men i tror ikke en slik sammenheng bør foreldrene overstyre.

Genser og bukse kan fint kles på jenter, men akkurat disse plaggene var ekstremt guttete. Og da med kort hår i tillegg...

Skrevet

Hun har sølv pumps :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hu hadde vel lyst å ha den på seg da :) Synes og at genseren ikke nødvendigvis var så råflott som en bursdag for kongen og dronningen, MEN, hun ser ut til å være i rette alderen hvor hun har liggi å hyyyyyylt på bakken i 3 timer for at hun IKKE fikk ha den på, og de ga seg fordi de måtte rekke bildet ;)

Skrevet

Bryr meg ikke det spøtt om det er guttete eller jentete. Jeg er derimot enig i at det ikke var så veldig pyntet. Jeg tipper: kriseskift i bilen pga tisset på seg. Det har skjedd med oss, og antrekket etterpå var hvertfall ikke noe bedre enn dette.

Skrevet

Var ikke meningen å kritisere, men dette er kongepar og de skal kle seg pent i så spesielle anledninger ihvertfall.

Kanskje noen her visste at jenta hadde sølt på klærne sine så hun måtte ha noen andre klær fort. Og da fant de bare denne guttete genseren?

HI

Skrevet

Kan være enig i at den genseren var ganske "guttete", men tenker vel heller mere at det ikke var noe særlig til bursdagsgenser. Jeg ville ikke latt mine gutter gått i en slik genser i en bursdag.

Men ang. gutte og jenteklær; Hva da med prinsessen og prinsens gensere, de var jo helt like, så hvem har hva der??

Skrevet

Alle barna har lignende "guttete" tøy på. Forskjellen på henne og søstrene er at hun har tatt kåpa av. Jentete pensko har de alle tre.

Skrevet

Du vet jo at Brad og Angelina også lar jenta si kle seg som en gutt. Det er viktig å følge trenden, vet du :)

Reagerte også mest på hvor hverdagslig kledd hun var. Det er jo stor fest :)

Skrevet

Er jeg den eneste som ikke er veldig opptatt av at små barn Må pynte seg til både det ene og det andre dersom de ikke ønsker det selv??

Men jeg kan jo legge til at hvis _jeg_ kunne bestemt antrekket, hadde jeg kanskje ikke valgt akkurat den genseren til denne anledningen.

Synes de var søte, jeg =)

Skrevet

Alle barna var jo ganske casual kledt, og alle var fine uansett, synes jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...