Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Hvordan er det når dere har sex? Kosing og intimt under og etter? Eller bang, bang, sprut og stikk? Har en som alltid unnskylder seg med at menn er dyr og etter utløsing er det naturlig at han trekker seg tilbake. Helst uten kos. Og sånn er de fleste menn. Stemmer dette??? Er ikke så veldig erfaren med forskjellige partnere, da jeg kun har vært i laaange forhold. Og føler behov for ekstra nærhet som gravid for tiden.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Det stemmer nok på noen, men menn er faktisk forskjellige de og. Her så kommer det helt an på hvordan sexen er.. Er det et kjapt ettermiddagshopp mens ungen er ute av huset (skjedd en gang liksom.. ) så er det "tøm og røm", er det på kvelden så blir det kos og intimt under og etter sexen.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 vi pleier å bli liggende en stund å kose etterpå, men det er nok meg som har mest behov for det Heldigvis er han snill nok til å "stille opp"
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Etter sex med elskeren så ligger vi alltid tett sammen ja Deilig det, tror han synes det også.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Masse kos her i huset, ellers tror jeg ikke jeg hadde klart å være i et forhold med mannen. Er veldig avhengig av nærhet og kos, og heldigvis er mannen lik som meg der. Men menn er forskjellig, jeg har også datet menn som er litt mer sånn "meg, min og mitt, og etter sex er jeg ferdig med deg". Det varte ikke så lenge, for å si det sånn. De kommer vel i alle utgaver, mannfolka og.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Det kommer nå an på dagsform, tid og sted. Noen ganger er det bare hu hei og ferdig, andre ganger rolig og romantisk med masse kos. Men utenom det er det myyyyye kosing, vi kysser, stryker, kliner og kiler på ryggen hver eneste kveld før vi legger oss, og er stadig bortpå hverandre i løpet av dagen. Det er jo bare helt nydelig, og gjør at det også frister mer med sex ofte.
It's all about me Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Mannen vil gjerne kose, men jeg fikser omtrent ikke å bli tatt på da. Ha ha, er litt bakvendtland vi.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Her varierer det pent. Av og til er det "kun sex", altså, vi er enige om en "tømm og rømm" enda vi ikke sier det høyt, bare merker det på hverandre, når vi er ferdige da, så snur vi oss med ryggen til hverandre og sover :-p Men som regel trekker han meg inn i armkroken sin etterpå, vi blir liggende å snakke litt og bare koser oss, av og til ligger vi bare helt stille og kjenner nærheten
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 Hos meg er det begge deler alt etter som hva jeg vil der og da, min seng jeg bestemmer.. (men jeg er singel da så kanskje ikke så rart) Og til det andre spm ditt nei det stemmer ikke, men noen er slik, men dyr er de ikke.. De har verken pels, hale eller værhår...
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 Alle menn er vel ulike Så lenge vi ligger i senga (eller har hatt sex på soverommet og skal legge oss) koser vi etter sex når jeg har vært på do. Vi legger oss alltid til å sove i skje eller hva det heter. Men det er som regel sent og blir lite snakk og kiling, bare holde rundt hverandre mens vi sovner Samboeren min er veldig kosete! Vi sitter også og koser hver kveld foran tv mens han koser på håret eller ryggen min og jeg koser med beina hans som han har rondt meg Har vært borti menn som skal ha sex og så snur ryggen til, og bare må ha foten fri og "jeg er så varm" osv. Det får jeg ikke til. Vil ha nærhet
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #11 Skrevet 1. juni 2012 Er på generelt grunnlag særdeles skeptisk til menn som påstår at "menn er dyr" og det er "naturlig for menn å sånn og sånn". å lene seg på kjønnet sitt for å forklare/bortforklare mer eller mindre uheldige sider ved seg selv er direkte patetisk. Hvis menn hadde vært slaver av biologien sin, så hadde de fremdeles flydd rundt og sloss og spredd sæden sin for alle vidder mens de slo seg på brystet og brølte. Heldigvis har de fleste sivilisert seg og blitt mer dannede. Samt utviklet evnen til å tilpasse seg andre menneskers behov og ønsker. Sosialt heldig for menneskeheten som sådan. Menn er ikke sånn eller sånn. ALLE menn er forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #12 Skrevet 1. juni 2012 Nei, her er det masse kos, både som en naturlig del av dagen, og etter sex. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå