Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Hun synes fregner er skikkelig ekkelt! Hun har det jo selv, men hun liker det ikke. Jeg spurte henne om en gutt hun møtte i dag, om hun synes han var søt, men nei, æsj, han hadde fregner! Hun sier det ikke til dem heldigvis, men det er jo lite praktisk å være opphengt i det. Jeg er det nok selv også, eller mer mot føflekker. Dersom noen jeg prater med har synlige føflekker klarer jeg nesten ikke se dem i øynene. Jeg ante ikke at slikt var arvelig!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Selvsagt så kopierer hun dine meninger og holdninger. Hun ser jo hvordan du reagerer.
Von Hertelhofen Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Du har nok påvirket henne på en måte, selv om du ikke tror det. Unger merker sånt. Det er litt dumt igrunn, for da kommer hun kanskje til å synes hun selv er stygg,og få dårlig selvbilde når hun blir eldre. Siden hun har fregner selv. Jeg synes forresten fregner er nydelig, spesielt på barn:)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 ja, jeg synes også fregner er søtt, både på voksne og barn Men føflekker sliter jeg med. Jeg har noen av de selv, og jeg har hatet de siden jeg var barn. Jeg fantaserte om å brekke beinet for å "straffe" den ene føflekken min. Vet ikke hvorfor...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 ja, jeg synes også fregner er søtt, både på voksne og barn Men føflekker sliter jeg med. Jeg har noen av de selv, og jeg har hatet de siden jeg var barn. Jeg fantaserte om å brekke beinet for å "straffe" den ene føflekken min. Vet ikke hvorfor... Det hørtes ikke helt sunt ut!
skinnfilla Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 ja, jeg synes også fregner er søtt, både på voksne og barn Men føflekker sliter jeg med. Jeg har noen av de selv, og jeg har hatet de siden jeg var barn. Jeg fantaserte om å brekke beinet for å "straffe" den ene føflekken min. Vet ikke hvorfor... Oi , spesielt...dette bør nesten komme med i den "merkeligste ting -tråden".
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Jeg hatet fregener da jeg va liten, spesielt mine egne. Noen store jenter jeg så opp til syntes det var stygt og da syntes jeg det og. Eslker det nå da har søte fregner om sommeren det er fint!! Ang å ikke kunne se folk med føflekker i øynene ville jeg søkt hjelp for altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå