Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Vi har ganske nylig bestilt tur til legoland Vi skal til sammen være en uke i Danmark, noen dager ved legoland og noen dager ved sjøen. Håper det blir fint vær så vi ikke regner bort...
mammakatten Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Vi skal være på hytta det meste av tiden, men tar noen dager i København midt i ferien.
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Vi skal på biltur til Kroatia i 3 uker
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Vi skal til Frankrike og Disneyland. Ellers så skal vi ta noen små telturer i "nabolaget", grilling og oppdagelser, innom noen lokale museumer, en helgeferie som turister i Oslo og kanskje en tur til hunderfossen helt på tampen..
Tullsjura Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Pite havsbad. Ellers blir det hytta og dagsturer her og der.
It's all about me Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Flytte Blir godt å få det gjort, men selve prosessen blir noe skikkelig herk.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 Ikke en dritt. Eller, vi skal en uke på hytta og til svigers. Så skal vi kanskje noen dager til sverige med et vennepar med barn på samme alder som våre. Kanskje litt kjedelig, men jeg orker ikke tanken på å dra til syden, eller til noen storbyer. Er drittlei Danmark etter å ha vært der en gang i året siden jeg var liten.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 31. mai 2012 #10 Skrevet 31. mai 2012 Har ingen konkrete planer, utenom cøntry festivalen i seljord i slutten av juli. Sammen med noen venner. Det blir høydepunktet i år. Ellers blir det noen turer på hytta og muligens en motorsykkeltur rundt i norge. Evt en tur til trøndelag å besøke kjente.
Tigerpote Skrevet 31. mai 2012 #11 Skrevet 31. mai 2012 Kjedelig nok skal jeg bare vært hjemme, men skal snart føde da
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #12 Skrevet 31. mai 2012 Vi skal på biltur til Kroatia i 3 uker Det hørtes spennende ut! Kjører dere ned dit altså, og bor litt rundt omkring eller? Vi skal på hytta tre timer unna og en uke til Danmark. En budget-tur til Danmark med billig, simpel hytte og absolutt ikke noe Legoland Skal dra å se på fine slott etc da. Blir nok bra!
♥Nemi♥ Skrevet 31. mai 2012 #13 Skrevet 31. mai 2012 Skal til Agia Marina sammen med storfamilien i slutten av august:-) Ellers er det hardjobbing, og kanskje ei weekend på hytta!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #14 Skrevet 31. mai 2012 Vi skal på ei uke nå snart i forbindelse med slektssamling. Når barna skal ha sine tre sammenhengende uker fra barnehagen, skal vi ingenting! Vi skal ha besøk, og bli muligens en liten hyttetur, men føler egentlig ikke vi har penger til merferie, vi var bortreist hele påska, og skal ha ei uke nå i juni. Vi må jobbe litt med huset vårt, male, spa litt i hagen, og pusse litt opp hjemme. Føler vi ikke får gjort noe særlig i hverdagen, så er nødt å bruke ferien. Håper å få til noe til høsten, eller til jul. Er jo begrenset hvor mye ferie man kan ta ut også.
Mia_73 Skrevet 31. mai 2012 #15 Skrevet 31. mai 2012 Vi har båt og skal ta en lang tur til Sverige med den. Er borte i 3 uker, gleder meg og håper på fint vær.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juni 2012 #16 Skrevet 1. juni 2012 Vi skal på biltur til Kroatia i 3 uker Det hørtes spennende ut! Kjører dere ned dit altså, og bor litt rundt omkring eller? Vi skal på hytta tre timer unna og en uke til Danmark. En budget-tur til Danmark med billig, simpel hytte og absolutt ikke noe Legoland Skal dra å se på fine slott etc da. Blir nok bra! Ja vi har gjort det 3 ganger før uten barn i 2002, 2003 og 2004 og i fjor med barna. Vi pakker bilen full og kjører ned dit været er bra. Ifjor ble vi litt overlumpet med regn og kjørte til en liten plass rett utenfor Roma der været var bra
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #17 Skrevet 1. juni 2012 Vi skal være hjemme også tar vi nok turen på hytta om det er fint vær Den er full av folk så gidder ikke sove der om det er dårlig vær, vi bor bare 20minutter unna så da er det greiere å ta dagsturer om det er dårlig vær. Men ungene blir der nok mye når jeg jobber, de flytter nesten inn på hytta om sommeren. Alle barnebarna til mine foreldre pleier å være der nesten hele sommeren, uansett om foreldrene er der eller ei. Er jeg der så har jeg alle ungene, er mine foreldre der så har de ungene, er min søster der så har hun alle. Alle bor så nærme så ofte kjører vi derfra til jobb også om været er veldig bra. Men ungene har presset gjennom dyreparken. Det blir overnatting i dyreparken om det fortsatt er ledig når jeg får feriepenger, om ikke blir det hvertfall en dagstur. Høyt og lavt tar vi nok turen til noen ganger tenker jeg. Men vi har funnet ut at vi må ta det når det er fint vær, går ikke ann å planlegge turer dit. Men nå bor vi ikke langt unna heller, så går fint å ta det på sparket. Ellers finner vi nok på noe. Syns det er deilig å ikke ha noen store planer, ta ting som det komme.r
Holly❄️ Skrevet 1. juni 2012 #19 Skrevet 1. juni 2012 Hjemmesommer... får ei jente i midten av juli, så blir ikke tid/ork til mye annen ferie.. Men skal kose oss max her hjemme likevel Barna skal muligens være med mormoren sin en uke til spania, så de får jo en flott tur Blir sikkert en tur til tusenfryd/hunderfossen eller noe også...
Sjokoman Skrevet 1. juni 2012 #20 Skrevet 1. juni 2012 Vi skal en uke til Danmark, en uke til familie på sørlandet og en uke vi ikke vet enda!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #21 Skrevet 1. juni 2012 Vi skal en uke til Danmark, en uke til familie på sørlandet og en uke vi ikke vet enda!
L-8 Skrevet 1. juni 2012 #22 Skrevet 1. juni 2012 Henge på hyttene og håpe at min nyutdannede mann får seg jobb, så vi får litt + på konto og med det mulighet til en tur på sensommeren ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #23 Skrevet 1. juni 2012 Blir en "kjedelig" sommer på oss i år. Blir nok å dra mye i Dyreparken, vi bor 15 min unna. Skal begynne på skolen 2 juli så får ikke stort med ferie, men men, vi får ta det til neste år Ellers skal vi nok være mye med familie og bare kose oss
Gjest Miryks Skrevet 1. juni 2012 #24 Skrevet 1. juni 2012 Ingenting. Jeg skal på besøk til ei venninne, gubben skal til svigers med ungene. Ellers skal vi pakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå