Tigerpote Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Åsj, sÅ skuffende. Men veldig forventet siden jeg gikk 15 dager over sist og ble satt i gang da ogsÅ, helt umoden. Og hodet er ikke festet. Men hÅper fortsatt pÅ en normal fødsel denne gangen:)
Mamma til tre gutter Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 eg har vært helt moden siden uke 32 men har ikkje skjedd noe enda.. er uke 37 i morgen.. så trur ikkje det har så mye å sei.. plutselig er det i gang og da kan det gå fort... masse lykke til
Trultetryne Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Åsj, sÅ skuffende. Men veldig forventet siden jeg gikk 15 dager over sist og ble satt i gang da ogsÅ, helt umoden. Og hodet er ikke festet. Men hÅper fortsatt pÅ en normal fødsel denne gangen:) Skjønner deg sÅ godt, Tigerpote! Hadde hÅpet pÅ det samme selv denne gangen, men det er visst min greie Å bli satt i gang Blir jeg gravid igjen skal jeg bare bestille dato for igangsetting pÅ første svangerskapskontroll
Netti*** Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Om det er noe trøst så er jeg umoden inntil timer før barnet er født. Det går fint nå siden både jeg og føden vet det. Med nr. 2 var jeg helt umoden 90 min før barne ble født. Med nr. 3 var jeg helt umoden dagen før. Var på samtale på sykehuset og de sa at mange var sånn, men var greit når man hadde historikk og viste at det ikke betyr at fødselen er langt unna selv om man er umoden.
Gjøkeredet③ Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Jeg skal gi deg håp Var på sykehuset for å bli strippet forrige svangerskap. I uke 39. Dette var en torsdag, men hun hadde ikke sjangs til å få tak, så det ble ikke noe På fredagmorgen gikk vannet. Og han var ute 3,5 time etterpå
Håpefull38 Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Uff da... Jeg har ikke fått sjekket om jeg er moden. Var hos jordmor forrige fredag, og da var hodet nesten festet. Skal til jordmor for siste gang i morgen før jeg legges inn før fødsel( får ikke føde på lokalsykehuset, så må over til kvinneklinikk ved større sykehus), men tror ikke hun sjekker det. Håper nå de sjekker meg når jeg har ankommet sykehuset på mandag ihvertfall
Tigerpote Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2012 Uff da... Jeg har ikke fått sjekket om jeg er moden. Var hos jordmor forrige fredag, og da var hodet nesten festet. Skal til jordmor for siste gang i morgen før jeg legges inn før fødsel( får ikke føde på lokalsykehuset, så må over til kvinneklinikk ved større sykehus), men tror ikke hun sjekker det. Håper nå de sjekker meg når jeg har ankommet sykehuset på mandag ihvertfall Du kan jo spørre, hun gjør det sikkert hvis du vil Jeg skal på ny kontroll neste torsdag, da sjekker hun igjen.
Tigerpote Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2012 åsj, så skuffende. Men veldig forventet siden jeg gikk 15 dager over sist og ble satt i gang da også, helt umoden. Og hodet er ikke festet. Men håper fortsatt på en normal fødsel denne gangen:) Skjønner deg så godt, Tigerpote! Hadde håpet på det samme selv denne gangen, men det er visst min greie å bli satt i gang Blir jeg gravid igjen skal jeg bare bestille dato for igangsetting på første svangerskapskontroll Hehe... Jeg tenker det samme selv, at jeg er en som aldri skal få føde av meg selv. Men greit å belage meg på det, og kanskje bli positivt overrasket! Jm syntes det var rart at jeg var helt umoden ved igangsetting sist, og at fødselen fikk en pangstart bare 2 timer etter siste modningspille. Fødselen tok da 8 timer. Jm på sykehuset da trodde jo ikke på meg, hun ville sende meg hjem, mente at fødselen kunne ta mange dager og at det bare var maserier hehe... Men hun forstod fort at det ikke var slik da Så det er jo mulig at jeg plutselig blir moden eller at noen skjer. Jeg skal uansett be om å få prøve ballongkateter denne gangen først, så fødselen kanskje blir litt roligere/mildere. Gleder meg til jeg er ferdig!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 eg har vært helt moden siden uke 32 men har ikkje skjedd noe enda.. er uke 37 i morgen.. så trur ikkje det har så mye å sei.. plutselig er det i gang og da kan det gå fort... masse lykke til Hvordan vet du at du var moden allerede fra uke 32? Gjorde jordmor underlivssjekk og i såfall hvorfor? Det var jo veldig tidlig å begynne å sjekke modning.
Mamma til tre gutter Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 ja jordmor sjekket dette grunna at eg hadde veldig nedpress og mensensmerter som gjorde at ho ville sjekke dette opp... men eg sitter her forsatt i uke 37...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå