Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 begynner å bli meget dritt lei av og se innlegg på lnnlegg som aldri bli svart... ka i all verden er vitsen med den da?? skjønner at disse spå damene ikkje har tid til å være der inne hele tiden.. men eg har fulgt litt med og ser samme person legge ut innlegg på innlegg for så å dytte og dytte men ingen gidder å svare... så vær så snill legg ned den dritt siden eller begynn å svar dere som kan....
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Kanskje de er opptatt med andre ting og ikke "ser" at noen har spurt dem om noe og ja, da er det kanskje best at de ikke svarer ettersom de kanskje ikke er så klarsynte likevel Utover det så er det litt løst å bli sur fordi man ikke får svar på spørsmål på en frivillig nettside. Er man desperat etter svar så får man oppsøke "profesjonelle" og betale det det koster
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Herregud, jeg kan ikke forstå at folk gidder å klage så mye over den siden! Det er jo et tilbud som er der, om du irriterer deg over at noen skriver innlegg på innlegg uten å få svar så får du slutte å lese de innlegga da! Ingen som tvinger deg Det er gratis og ikke noe som er organisert, de som spår gjør det av egen fri vilje, og man kan ikke forlange at spådamene skal "bo" på dib! De er innom og spår av og til, jeg har for eksempel fått svar fra mange og syns det er utrolig spennende da mye har vist seg å stemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå