Gå til innhold

Gidder ikke dette mere!!!!!!!! (samboer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kommer hjem fra jobb og setter seg rett innpå kontoret og spiller.. SpilleSpilleSpille!!!!!! JEG KLIKKER!!

Også kommer han kanskje en tur på stua og gir meg en nuss, før han går inn på rommet igjen.. Nå orker jeg serriøst ikke mere!!!!:(

Har vært sånn i fire år nå. Huset er på halv tolv (oppussing) men det blir jo aldri gjort!! Det er desverre ting som jeg ikke kan noe med. Ellers hadde jeg gjort ferdig oppussinga selv! Jeg er så oppgitt nå:,( Hvor lenge skal jeg orke dette?!!

Hi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde ikke jeg heller giddet ;) høres ut som han har et problem...

Skrevet

Hadde tatt dataen, røsket den løs og kastet den ut vinduet.. så skjønner han kanskje tegninga :P

Gjest yrild
Skrevet

Snakke sammen? Si at du gidder ikke mer når dere ikke har et samliv. At dere må ha en begrensning på databruken?

Skrevet

Enkelt! Pakk vekk dataen når han er på jobb, når han kommer hjem og spør etter den, sier du at den kommer tilbake på plass når oppussingen er ferdig :P Og så bør dere ta en prat og bli enige om hvor mye spilling som er greit..

Skrevet

Det har vært sånn i 4 år og du har ikke snakket med han om det?

Her har vi også oppussning på gang, jeg gir beskjed om at nå blir jeg borte i så og så lang tid og innen jeg er tilbake burde noe være gjort (Er listverk.. jeg har ordna tapeten, så får han ta listene).

Snakk sammen? ærlig talt, hva slags forhold har dere?

Skrevet

Han har et spilleproblem, men han kan bli kvitt det! Mannen min var avhengig av championship manager da vi ble sammen, men han oppdaget heldigvis selv at han hadde et problem, og kuttet tvert. Nå er det gått 12 år, og han tør fortsatt ikke begynne å spille noe, for han blir så hekta..

Han må nesten innse selv at han har et problem, dere må absolutt snakke sammen, kanskje du kan finne relevant info på nettet eller andre steder å vise ham? "Symptomer på spilleavhengighet" for eksempel?

Lykke til!

Skrevet

Ser ut som om du er rimelig aktiv på denne siden ut fra antall innlegg, så kanskje du burde gå litt i deg selv også.

Skrevet

Har og hatt et sånnt forhold, må bare sette krav, eller forlate. Om han ikke e villig til og møte deg på halvveien, e det ikke mye igjen av forholdet. Sett av en eller to kvelder med et par tima per dag, da han kan spille. Man treng litt kvalitetstid sammen, i sofakroken og ellers. Nei sett krav, og hold på dem! Om ikke han møter deg, e han ikke verdt det.

Gjest amandine
Skrevet

Ser ut som om du er rimelig aktiv på denne siden ut fra antall innlegg, så kanskje du burde gå litt i deg selv også.

Veldig bra. Dagens andre blondie, snøffel?
Skrevet

G J E S P !! Fortsatt ikke fått med deg at ALLE som skriver som anonym teller som en bruker!

Hilsen en som ikke er HI, men WOOPS nå gikk likevel antall innlegg til HI opp. Mystisk du....

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hahaha, det var dagens. Folk som har vært bruker på forumet en stund og ikke forstår at alle innlegg fra alle anonyme blir lagt sammen på EN bruker, burde ta en IQ-test...

Gjest peacock
Skrevet

HAHAHAHA! Det var dagens!!! :-D :-D :-D

Skrevet

Har virkelig prøvd å snakke med han. Snakket, kjeftet, grått osvosv.. Men han hører ikke!:,(

Kommer bare med dritt tilbake. Æsj jeg blir kvalm av hele fyren akkurat nå!!!!!

Skrevet

Dataspill. Skyting og krig osv.

Nå har jeg klikka skikkelig. Gikk inn til han for å snakke. Han oppførte seg som en udugelig barnslig liten drittunge, så jeg ble så rasende at jeg rev av han headsettet og heiv det i gulvet:s

åh, for en daaag!!!!!

Skrevet

Har du holdt ut med dette i fire år? Skjønner godt at du klikka!!!

Skrevet

Trekk ut kontakten da vel! Mer effektivt enn å hive headset`et iallfall

Skrevet

Klarte ikke å tenke i kampens hete. Ble så sint at jeg bare reagerte og tok det første og "beste"...

Er så utrooolig lei av dette nå!! Evig kamp! Evig kamp om et regelmessig sexliv og en evig kamp med denne spillinga.. uff:,(

Skrevet

Jaha, han blir nok en fantastisk far..

Det der må du kvele med en gang, ellers blir det bare verre. Usj, noe så usexy!

Skrevet

Hehe! Du tenkte at over 132 000 innlegg var et troverdig antall innegg? ;)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Klarte ikke å tenke i kampens hete. Ble så sint at jeg bare reagerte og tok det første og "beste"...

Er så utrooolig lei av dette nå!! Evig kamp! Evig kamp om et regelmessig sexliv og en evig kamp med denne spillinga.. uff:,(

Han vil ikke ha sex med deg og spiller hele tiden og oppfører seg som en drittunge. Og du er sammen med mannen fordi??

Skrevet

Hva er han vant til, da? At du klager og kjefter en stund, og så går det over hvis han bare overser det, og dermed kan han spille videre? Det nytter ikke å komme med generell kjefting hvis du ikke er forberedt på å sette makt bak ordene. Med det mener jeg ikke at du skal slå ham, men at du viser ham at du er forberedt på å ta konsekvensen av at han bruker så mye tid på spilling.

Jeg hadde satt meg ned, rolig og alvorlig, og forklart ham at jeg ikke orket å leve med hans konstante spilling lenger, og at dersom han ikke var villig til å gjøre noe med det og finne en løsning begge syntes var til å leve med, så kom jeg til å forlate ham. Og - jeg hadde gjort det, gått fra ham. Tomme trusler og generell kjefting nytter ikke, og jeg ville ikke fremsatt dette som en trussel heller. Men jeg ville forklart at dette var den ultimate konsekvensen for forholdet, dersom han ønsket å fortsette å prioritere spilling fremfor meg.

Skrevet

Fy fa... jeg skjønner hvordan du har det!! samme problem her.Han hjelper gjerne til med ting hvis jeg spør,ellers så lever han mere og mere inne i pc`n.Spiller mannen din war of warcraft også?? mannen min blir med på ting med sønnen vår...men vet at det han ønsker seg aller mest er og gå å spille.Er det mulig..var ikke sånn før;(

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet (endret)

Skjønner det er kjipt.

Hva med å sette dere ned, og planlegge tidsbruk? Tiden som er disponibel etter jobb. Altså, hvor mye tid skal dere bruke førstkommende uke (og da gjerne være så presis som mulig ved å sette av dag og klokkeslett) til oppussing, husarbeid, hvem som skap passe/stelle barna, tid til dere som kjærestepar, og fritid. Tror det er viktig at man har litt fritid man kan disponere selv som man vil også- så om han vil spille da, så er det hans valg, og om du vil bruke tiden på å trene eller sitte på dib så er det ditt valg. Blir ikke det ganske rettferdig? Og da lager man jo avtaler, og å bryte dem er jo absolutt ikke greit, dere forplikter dere jo ovenfor hverandre, og det er et lite puff for å få ting gjort også. Skriv ned avtalene i en avtalebok eller noe, høres kanskje teit ut, men av og til tror jeg det er nødvendig, når slikt ikke "går av seg selv".

Jeg er helt sikker på at du får til mer enn du tror når det gjelder oppussingen. Tror ofte vi kvinner undervurderer oss selv. Vi er redd for saga, og tror ikke vi klarer. Men uansett tror jeg det er viktig at ikke en bare setter seg ned og venter på at den andre skal gjøre dette, men at dere isammen finner ut en "rettferdig" fordeling. Eks: mannen skal i morgen kveld starte å legge takplater på soverommet mellom kl 18 og 20, mens du skal ta deg av ungene aleine og gi dem mat og legge dem fra kl 18 til leggetid kl 19, og deretter gjør div husarbeid frem til kl 19. Så har dere laget en avtale som dere bruker like mye tid på pliktoppgavene hver. Går ikke en slik fordeling ift barnepass/husarbeid, så kanskje du kan gjøre noe av oppussingsarbeidet du også, som å være håndtlanger eller kappe lister? Om en av dere til en hver tid må passe på barna uten å kunne gjøre noe i tillegg, så trenger jo ikke alt gjøres samtidig, men til ulike tidspunkt. Som sagt tror jeg sannsynligheten er stor for at du undervurderer deg selv :)

Endret av lillemor og lillefrøken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...