Gå til innhold

er det forhandlinger i helgen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom streiken ikke blir avviklet imorgen, er det forhandlinger i helgen, eller vil det si at streiken fortsetter mandag også?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Meg bekjent så er det ingen forhandlinger for de forbundene som er ute i streik nå. Det forhandles vanligvis ikke under en konflikt.

 

Har heller ikke hørt (lest) noe om at det er planer om nye forhandlinger, bortsett i fra at det har vært et sonderingsmøte mellom partene og riksmeglingsmannen i dag, for statlig sektor, men ingen kontakt mellom partene i KS-området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...