Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Dersom streiken ikke blir avviklet imorgen, er det forhandlinger i helgen, eller vil det si at streiken fortsetter mandag også?
Gjest Hercule Poirot Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Meg bekjent så er det ingen forhandlinger for de forbundene som er ute i streik nå. Det forhandles vanligvis ikke under en konflikt. Har heller ikke hørt (lest) noe om at det er planer om nye forhandlinger, bortsett i fra at det har vært et sonderingsmøte mellom partene og riksmeglingsmannen i dag, for statlig sektor, men ingen kontakt mellom partene i KS-området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå