Babykilo Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Min kjære søster tok på seg verv som mat-ansvarlig for en stor fotballturnering som datteren hennes er med på. Det er ingen liten jobb! Middag en dag er taco, og 80 kg kjøttdeig må til for å mette alle. Dermed ble en liten (!) del av jobben satt til meg. Jeg har ikke noe industrikjøkken, bare så det er sagt. For et styr, for et søl med steikefett, og for en lukt! Ingen taco her i huset på uker! Litt ekkelt er det og. Kjøtt skal fraktes hit og dit og stå. Folks kjellere og biler i påvente av steking. Og dette er ett måltid! En advarsel til dere frivillige der ute...
Gjest Hercule Poirot Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Er dette lov da? Hvorfor skulle ikke dette være lov?
Musemorbr / Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Litt ekkelt? Det høres hygienemessig uforsvarlig ut. Merkelig at det i slike sammenhenger ikke blir benyttet innleid storkjøkken, samfunnshus eller skolekjøkken.
Babykilo Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2012 Helt enig! Jeg gjør mitt beste, steker godt, koker lenge med tacopulver og fryser det raskt. Allikevel... De andre stakkarene skal smøre 1500 baguetter. Ikke jeg, phu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå