Gå til innhold

Dere med medela swing..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

kjøpte nettop en meleda swing på finn.no kom i posten i dag. Så er det en ting jeg lurer på, i bruksanvisningen står det at det skal være to deler på brystskjoldet (som på avent sin med silikon på). Dette fulgte ikke medd i pakken og ikke finner jeg det på nett, skal det da ikke være sånn silikonskjold på medelaen? hva er det som stimulerer brystet da?

Har ikke prøvd den enda for er redd jeg mangler en del....

Endret av Dendrobiume
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

har du sett på bildene av pumpa?

http://www.google.no...UGYv54QSR44XIDg

legger ved noen bilder her. spørs hvilken modell du har. gammel eller ny. på de nyeste modellene er det silikonsjold som man fester på "hode" på pumpa.på de gamle er der harde plastikksjold. en skal stimulere brystvorta liff før du begynner å pumpe. så setter man pumpa på minimum. å om jeg ikke husker feil så går den gradvis opp etter som man begynner melke.

her er også et bilde med navn på delene. del c er brystsjoldet.

http://www.breastmates.co.nz/advice--tips/expressing--pumps/spare-parts-for-medela-swing-breast-pump.aspx

Endret av romheg♥ mammas skatt♥
Skrevet (endret)

Ja har sett, har fått med alle papirer og embalasje på pumpen.

Den er helt lik det første bilde på google (link) så vet ikke om det er ny eller gammel modell. På utsiden a esken så viser den jo med ekstra skjold, og i brukanvisningen så skriver de noe om softfit og personal fit, men i følge det jeg finner på nett er dette det samme?!? skjønner ikke detta jeg..

Og på alle nettsidene jeg er innom som selger medela produkter er det ingen som har sånn silikonskjold.

Endret av Dendrobiume
Skrevet

Fant ut at det manglet en del, det skal følge med to brystskjold i pakken, som heter 2 phase expression. og denne delen produserer ikke medela lengre. arghh.. så irriterende.. siste gang jeg handler over finn.no altså.....

Skrevet

det var domt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...